וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע הזמין מנה ללא גלוטן, וקיבל בננה עם סכו"ם ומלח

נוסע שהזמין מנה ללא גלוטן בטיסה של 9 שעות מטוקיו לסידני, הופתע לקבל בננה ועליה מדבקה עם שם המנה ומספר מושבו, לצד סכין, מזלג ומלח. "לכל הנוסעים הוגשה ארוחת בוקר מלאה, והם צחקו עלי כשהתלוננתי בפני הדיילות", אמר

נוסע הזמין מנה ללא גלוטן וקיבל בננה. MARTIN PAVELKA, מערכת וואלה! NEWS
נוסע הזמין מנה ללא גלוטן וקיבל בננה/מערכת וואלה! NEWS, MARTIN PAVELKA

כל חטאו של מרטין פבלקה בן ה-32, היה שהוא הזמין ארוחת בוקר ללא גלוטן בטיסה של חברת התעופה היפנית ANA (אול ניפון איירליינס).

הנוסע הבריטי, שהיה על טיסה בת תשע שעות מטוקיו לסידני שבאוסטרליה, טוען שבעוד שלכל הנוסעים הוגשו נקניקיות וביצים, הוא קיבל את הארוחה המיוחדת שלו בדמות בננה ועליה מדבקה של מספר המושב שלו ושם המנה GF (ללא גלוטן - gluten free - בתרגום חופשי), ולצידה ערכה של סכין, מזלג ומלח.

הנוסע הלונדוני, שסובל מבעיות עיכול במעיים, זכה לארוחה הגונה בארוחת הערב שהוגשה במהלך הטיסה הארוכה, אולם הוא ציפה למשהו יותר אכיל ומשביע בארוחה השנייה שהוגשה כעבור כמה שעות. "לכל הנוסעים הוגשה ארוחת בוקר מלאה, הכוללת ביצים, נקניקיות, פטריות, לחם ויוגורט" ,הוא אמר לאתר Evening Standard. "זו היתה טיסה של תשע שעות, ולמרות שהבננה אכן ללא גלוטן, היא לא השאירה אותי שבע לאורך זמן".

לדבריו, נוסעים אחרים החלו לצחוק כשהוא התלונן על כך בפני צוות המטוס. "אני חושב שהדיילות גם הבינו שמשהו לא בסדר", הוסיף הנוסע. "האשמה חייבת להיות קשורה למישהו בהנהלה".

מאז המקרה, התלונן פבלקה בפני חברת התעופה, אך טרם שמע ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully