וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על פותחת יעד נוסף בארה"ב: תטוס 3 פעמים בשבוע למיאמי

3.5.2017 / 11:56

חברת התעופה הישראלית חוזרת לטוס ליעד הקיצי בדרום-מזרח ארה"ב, ותעשה זאת 3 פעמים בשבוע מנובמבר הקרוב. "מיאמי מהווה כיום שער לאמריקה הלטינית", אמר מנכ"ל החברה

מטוס בואינג 747-400 של אל על בשדה התעופה בן גוריון. David Silverman, GettyImages
פותחת מחדש את הקו למיאמי. אל על/GettyImages, David Silverman

חברת אל על חוזרת לטוס למיאמי כבר מחודש נובמבר 2017 - מה שיהפוך ליעד השישי של החברה בצפון אמריקה לצד JFK, ניוארק, בוסטון, לוס אנג'לס וטורונטו.

אל על כבר טסה למיאמי בעבר, אולם הקו בוטל ב-2008 עקב אי כדאיות כלכלית, אבל נראה שעתה מכוונת החברה למשפחות ואנשי עסקים, כמו גם כבסיס ליציאה למדינות אמריקה הלטינית. במהלך נובמבר תחל אל על להפעיל שלוש טיסות שבועיות אל היעד החדש-ישן, והן יופעלו במטוסי בואינג 777-200. המחיר הנמוך ביותר לטיסה הלוך ושוב (עם עצירה בניו יורק והמשך עם אמריקן איירליינס) כרגע עומד על 880 דולרים באתר החברה בחודש נובמבר ומגיע אפילו ל-2,400 דולרים במחלקת תיירים. מחירי הטיסות הישירות טרם פורסמו באתר.

3 הטיסות השבועיות למיאמי יצטרפו אל מעל 26 התדירויות השבועיות בחורף ו-37 התדירויות השבועיות בקיץ של אל על ליעדי צפון אמריקה.

דוד מימון מנכ"ל אל על, אמר: "פתיחת קו הטיסות הישירות למיאמי מהווה צעד אסטרטגי חשוב להמשך הרחבת רשת הנתיבים של אל על בצפון אמריקה. כזכור, לפני שנתיים השקנו את הקו לבוסטון והצהרנו כי אנו ממשיכים לפעול בדרך ליעדים חדשים נוספים באזור".

מימון הוסיף, כי מיאמי מהווה יעד חשוב בכמה מישורים. ראשית וחשוב מכל - הקהילה היהודית הענפה המתגוררת בעיר ונאלצה עד היום לטוס דרך יעדי המשך. שנית, מיאמי היא יעד פופולרי מאוד לתיירות הנופש הבינלאומית בזכות מזג האוויר הנוח החופים, האטרקציות והקרוזים הרבים היוצאים ממנה. "כעת עם פתיחת הקו אנו מאמינים כי העיר תהפוך ליעד נופש אטרקטיבי גם למשפחות ישראליות", אמר. "בנוסף לכל אלה, חשוב לזכור שמדובר ביעד עסקי חשוב בו פועלות חברות רבות מהמובילות בעולם".

חוף סאות' ביץ', מיאמי. ShutterStock
בקרוב בטיסה ישירה. מיאמי ביץ'/ShutterStock

לדבריו של מימון, שיקול חשוב נוסף לפתיחת הקו טמון בעובדה כי בנוסף להיותה יעד חשוב בפני עצמו, מיאמי מהווה כיום שער לאמריקה הלטינית - במיוחד מרכז ודרום אמריקה. "הקו החדש יציע לישראלים הטסים לארה"ב ולאמריקה הלטינית ולתיירים ואנשי עסקים החיים במיאמי, טיסות ישירות נוחות", הוסיף.

"מחוז מיאמי-דייד גאה לברך את אל על על החזרה למיאמי, ועל כך שזהו היעד היחיד בפלורידה ובדרום מזרח ארה"ב עם טיסות ישירות לתל אביב", אמר ראש עיריית מחוז מיאמי, קרלוס א. גימנז. "מחוז מיאמי-דייד ונמל התעופה הבינלאומי של מיאמי ממשיכים להיות יעד מרכזי ישיר לחברות התעופה המובילות בעולם מהערים המשפיעות ביותר בעולם".

"אנו מעריכים מאוד את העובדה שאל על בחרה במיאמי כיעד השישי החדש שלה בארה"ב", אמר אמיליו ט. גונזלס, מנהל רשות התעופה של מיאמי-דייד. "במאמצינו להפוך את נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי לשער גלובלי באמת, תל אביב תמיד הייתה אחת המטרות האסטרטגיות המובילות שלנו בשל מיקומה הגלובלי הייחודי וההיסטורי, ובגלל קשריה התרבותיים העמוקים עם מיאמי. אנו מצפים להפוך את תל אביב למסלול השלישי שלנו במזרח התיכון, ולהציע לנוסעים אפשרות נסיעה נוספת לאותו אזור בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully