וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופשו של הג'דיי? דיסני מתכננת להקים את מלון "מלחמת הכוכבים"

23.4.2017 / 10:19

רוצים לישון עם לוק סקייווקר? דיסני בוחנת הקמת ריזורט מפנק בארה"ב בהשראת סדרת הסרטים המצליחה "מלחמת הכוכבים", שבו מלון בצורת חללית, דמויות מוכרות, אימוני הטסת חללית ולחימה בחרב אור. כמה יעלו לכם שני לילות?

Disney Parks

העניין סביב סרי "מלחמת הכוכבים" מסרב לדעוך, ואחרי כל המרצ'נדייז, ואפילו מטוס של חברת התעופה היפנית ANA, שנצבע לפי דמויות מהסרט, מגיע, כנראה, הדבר התיירותי החדש בסדרה - מלון "מלחמת הכוכבים".

מנהלי פארק דיסני וורלד, שב-2019 יפתחו את "סטאר וור לנד" ("ארץ מלחמת הכוכבים" בתרגום חופשי) בקליפורניה ובפלורידה, ערכו לאחרונה סקר בקרב מבקרי הפארקים שלהם בדבר הקמה של ריזורט הכולל מלון בשטח הפארק הייעודי. המלון ייבנה כחללית של גיבורי מלחמת הכוכבים, כשהחדרים יהיו מעוצבים ברוח הסדרה והחלליות השונות שנראו בסדרת הסרטים הפופולרית.

לפי הסקר, חבילת נופש בריזורט היוקרתי של מלחמת הכוכבים תכלול חופשת הכל כלול בת שני לילות, שבה מפגש עם דמויות מהסרטים, הופעות חיות, אימוני הטסת חללית ולחימה בחרב אור שכה מזוהה עם גיבורי הסדרה. בנוסף, יוכלו האורחים להתנדב למשימות סודיות בחללית וברחבי ארץ מלחמת הכוכבים.

דארת ואדר ממלחמת הכוכבים. אתר רשמי
רק אל תפגשו אותו בלובי... דארת' ויידר/אתר רשמי

המחיר היקר לא מרתיע את המעריצים

כמה יעלה התענוג? לא זול. מחיר החבילה הנ"ל יעמוד על 900 עד 1,000 דולר לאדם, אבל כאמור תכלול את כל הארוחות (בופה בארוחת הבוקר, ארוחת צהריים ובערב ארוחה הכוללת מופע), כולל הופעות בידור נוספות במהלך השהייה, ביקור אקסקלוסיבי באולפני הוליווד ובארץ מלחמת הכוכבים, כמו גם בריכה וגן מים לרשות האורחים וקיוסק עם משרתים בלבוש רובוטים.

התגובות של מעריצי דיסני ומלחמת הוכבים לא איחרו לבוא. "אני לא יכול להביע כמה אני רוצה שזה יקרה, כתב אחד, ונראה שגם המחיר היקר לא מרתיע את המעריצים. "אני בפנים. 900 עד 1,000 דולר זה מחיר טוב, אני אוהב את הרעיון", כתב אחר.

אנה נלסון סוונסון, בלוגרית תיירות שמתמחה בפארקי דיסני, כתבה בבלוג שלה: "אם הם יבנו את זה - המבקרים יגיעו וישלמו את המחיר". לדבריה, כל דבר שקשור למלחמת הכוכבים יהיה להיט. "אני שומעת כל הזמן מהגולשים שלי, שחסרים מוצרים של 'בנים' בפארקים של דיסני (בניגוד למוצרי נסיכות), אז ריזורט נוסף שקשור לנושא מלחמת הכוכבים יהיה נהדר. גם חבילת הכל כלול היא רעיון מצוין ונחוץ מאוד בארה"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully