וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפורים המטורפים ביותר על טיולים בחו"ל: המדריכים מדברים

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

10.5.2017 / 17:05

אין מי שמכיר טוב יותר את הטייל הישראלי מאשר מדריכי הטיולים, וגם אין מי שמכיר טוב יותר את היעדים הנחשקים שאנו כה אוהבים לטוס אליהם. צפו בפאנל שמורכב כולו ממדריכי טיולים ותשמעו את הסיפורים המעניינים ביותר שקרו להם

צילום מסך

להיות מדריך טיולים זה מקצוע עם המון אחריות. בסך הכל מדובר על האיש שאחראי שהחופשה שלכם תהיה מדהימה עד כמה שאפשר, הרי שמתם את מיטב כספכם כדי שימי החופש האלה יהיו אירוע בלתי נשכח וכמובן כדי שתחכימו מכל פיסה של אדמה עליה תצעדו בטיול שלכם.

הם היו בכל "חור" אפשרי על פני הגלובוס, הם אנציקלופדיה מהלכת של ידע והם מכירים היטב את המטייל הישראלי, באולפן תוכלו התארח פאנל של מדריכי הטיולים, שהם שועלי קרבות ותיקים בתחום, אורי תירוש, שמוליק דולב ודרורה ורד שיגלו לנו איפה אתם הישראלים הכי אוהבים לטייל, אילו חוויות מצחיקות היו להם בחו"ל ומה הפריט הכי מוזר שאנחנו התיירים חייבים לארוז במזוודה.

כטעימה מהאייטם, תוכלו למשל לשמוע את הסיפור המעניין של שמוליק דולב כאשר לקח קבוצה של 32 טיילים ללפלנד ובייחוד לצפות בזהר הצפוני שהוא הרי ידוע כמחזה עוצר נשימה. אלא שהשמים היו מעוננים באותו היום ולכן היה מעט קשה לצפות בפלא הזה. שמוליק ביקש מהקבוצה שלו לפרוש את הידיים ולשלוח אנרגיה לשמיים כדי שהעננים ייעלמו והם יוכלו לחזות בזהר הצפוני. לאט לאט החלו לזוז קצת העננים ונגלה בפניהם זהר צפוני בעוצמה שלא נראתה כבר 15 שנים.

לאתר הבית של פגסוס טיולים מאורגנים

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully