וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחוות את החופשה ביחד: למה כדאי לבחור בטיול מאורגן?

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

14.6.2017 / 8:46

להכיר את העולם בטיול מאורגן עם קבוצה זו הרפתקה עם ערך מוסף. מדובר בחיסכון משמעותי של זמן וכסף, הנגשה של מאגר אדיר של ידע, הדרכה מקצועית ומוכוונת, והכי חשוב: חוויה שנצרבת הרבה אחרי החזרה לארץ. כל הפרטים בפנים

ShutterStock

להכיר את העולם בטיול מאורגן עם קבוצה זו הרפתקה עם ערך מוסף. מתי בפעם האחרונה שמעתם רכילות על ברלוסקוני העשיר והמאהבות הצעירות שלו, אבל לא דמיינתם שזה כבר קרה לקראסוס במאה הראשונה לפני הספירה? האם אי פעם נהניתם באותו יום מקפה בנאפולי, ביקור במרחצאות רומיים וטיול בחוף המרהיב של אמלפי? האם פגשתם פעם זקן סיני ושמעתם ממנו אגדת עם על דרקונים ומקדשים עתיקים?

טיול מאורגן לאיטליה, סין, או ניו זילנד אף פעם לא היה זמין ואטרקטיבי יותר. לא צריך להרים גבה: מדובר בחיסכון משמעותי של זמן וכסף, הנגשה של מאגר אדיר של ידע, הדרכה מקצועית ומוכוונת, והכי חשוב: חוויה שנצרבת הרבה אחרי החזרה לארץ.

יציאה לחו"ל היא תמיד חוויה מרתקת. כשאנחנו כבר עוזבים את הארץ לכמה ימים, הכי חשוב לנו לתכנן היטב מסלול וכמובן להשקיע מחשבה בניצול הזמן כדי למצות כל רגע. אז מדוע לא לעשות זאת עם המומחים בתחום? ומה עם חברה? וזה עוד לפני שדיברנו על המדריכים הוותיקים והמקצועיים!
אז הגיע הזמן להחליף דיסקט ובפעם הבאה שאתם מתכננים טיול מהנה בחו"ל, תשכחו כל מה שחשבתם שאתם יודעים על טיול מאורגן וצאו להרפתקה מפתיעה. חופשה מהנה!

טיולים מאורגנים עם פגסוס

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully