וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך מייצרים פרארי: ביקור בחמישה מפעלים באיטליה

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

16.5.2017 / 7:59

ארץ המגף היא לא רק מדינה של אוכל טוב ונופים מרהיבים. היא גם ארץ עם תעשייה ענפה ששמה תמיד דגש על עיצוב. קבלו כמה טיפים על מפעלים באיטליה שפשוט חובה לבקר בהם

צילום מסך

איטליה, איטליה, ארץ החיים הטובים. ארץ המגף תמיד הייתה בשפיץ העולמי בכל הקשור לאוכל, עיצוב והתרבות שהתפתחה סביבן. כדי לחוות זאת מקרוב, כדאי לבקר בחמישה אתרים שבהם אפשר לראות מקרוב איך האיטלקים יוצרים את הקסם הזה, שמאומץ בחום כמעט בכל פינה בעולם.

אם תבקרו בעיר היפהפייה פארמה שבחבל אמיליה-רומאנה, תוכלו לתפוס שתי ציפורים במכה אחת. בעיר, שהפכה את גבינת הפרמז'ן למותג רשום על שמה, ישנם מספר מפעלים גדולים, שהביקור בהם בסופי השבוע הוא בחינם.

בין כיכרות הגבינה העצומים תוכלו ללגום יין, לטעום גבינות ולקבל כמה מתכונים מומלצים. בפארמה נמצא מפעל פסטה עצום של חברת ברילה, כאשר בביקור בו תוכלו לראות מקרוב כיצד מכינים את מגוון הפסטות שאתם קונים בסופר על יד הבית.

נישאר בחבל אמיליה-רומאנה. אם אתם חובבי ספורט מוטורי, והאמת שגם אם לא, ביקור במפעל פרארי בעיירה מראנלו - יקפיץ לכם את האדרנלין. בביקור במפעל ובמוזיאון הצמוד לו תוכלו לראות כיצד מייצרים את מכונית היוקרה, לראות את מסלול הניסוי ולהתרשם מהמכוניות המרהיבות שבמוזיאון.

טיול מאורגן לאיטליה - פגסוס

הגעתם לטורינו, שבצפון-מערב איטליה. תוכלו ליהנות מביקור ריחני במיוחד בבית הקפה "סן טומאסו" בו נוצר לראשונה קפה לבאצה הידוע בעולם ובמפעל שבעיר צופים מקרוב כיצד הפולים הופכים בסוף התהליך לקפה משובח.

איטליה מפורסמת בגלידריות המעולות שלה - ג'לטריה. במרכז רומא שוכן המפעל "פלאצו דל פרדו ג'ובאני פאסי", המתהדר בכינוי "הגלידריה הכי עתיקה באיטליה". שיא הביקור הוא כמובן בטעימות ממבחר הגלידות במקום. בתיאבון.

טיולים מאורגנים - פגסוס

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully