וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע ישראלי נעל עצמו בשירותים וגרם לנחיתת חירום באנגליה

צחי לבהרדט, בן 31 מת"א, השתכר בטיסה מגרמניה לקנדה בתחילת החודש, נעל עצמו בשירותים ותלש את הפאנלים מהקירות. הטייס נחת נחיתת חירום באנגליה, והישראלי נלקח למעצר ונידון ל-3 חודשי מאסר על תנאי וקנס. "הייתי נרגש לראות את חברתי", אמר במשפט

נוסע עירום ושיכור התאגרף במטוס וגרם לנחיתת חירום/יוטיוב

בווידאו: צפו בעוד נוסע שיכור, הפעם בטיסת ריינאייר

צחי לבהרדט מתל אביב, איש הייטק בן 31 ואב לשניים, השתכר בטיסה, נעל עצמו בשירותי המטוס וגרם להסטת הטיסה ולנחיתת חירום באנגליה בתחילת חודש אפריל.

האירוע שקרה ב-6 באפריל השנה, התרחש בטיסה של חברת לופטהנזה שהיתה בדרכה מפרנקפורט לטורונטו. הנוסע הישראלי, שלפי הפרסומים בעיתונות הבריטית שתה וויסקי ושמפניה לשוכרה, פיתח פחד טיסה ונעל את עצמו בשירותים, כשהוא צועק ותולש את הפנאלים מקירות התא.

לפי הדיילי מייל, לבהרדט, שהיה בדרכו לבקר את חברתו, החל לירוק במעבר המטוס ולפתוח שוב ושוב את מגש האוכל במושב שלפניו, כדי לעצבן את הנוסעים. צוות המטוס ניסה להרגיע אותו, אך לבסוף נאלץ הטייס להסיט את הטיסה ולנחות נחיתת חירום במנצ'סטר, אנגליה, לאחר שחשש שהישראלי יגרום לתקרית כשהמטוס יטוס מעל לאוקיינוס האטלנטי (שם הרבה יותר קשה לנחות במצב חירום).

מטוס בואינג 747 לופטהנזה. ShutterStock
בדרך מגרמניה לקנדה, הישראלי גרם לנחיתת חירום. מטוס של חברת לופטהנזה/ShutterStock

הנוסע התחיל לשתות כבר בטיסה מישראל

עם נחיתת המטוס, נלקח לבהרדט למעצר. בשימוע שנערך לנוסע, שמע בית המשפט האנגלי איך נאלץ הטייס לשפוך 36 טונות של דלק בטרם ביצע את הנחיתה. המטוס המריא רק שעתיים לאחר מכן, אולם חברת התעופה מעריכה את הנזק שגרם לה הנוסע ב-20 אלף אירו עקב הנחיתה הלא מתוכננת והחמצת נוסעים אחרים את טיסות ההמשך שלהם מקנדה. כמו כן, הסכום הנ"ל לא כולל את מחיר התדלוק מחדש ועלויות הנחיתה הכרוכות גם הן בתשלום נוסף.

לטענת התובעת במשפט, הישראלי שתה 200 מ"ל וויסקי מהדיוטי פרי, כמו גם שמפניה שחולקה בחינם לנוסעים. היא הוסיפה, שטרם ההמראה הנוסע הלך כמה פעמים לשירותים, מה שהצוות ראה כדבר מוזר. לאחר שנעל עצמו בשירותים, ולבסוף יצא משהם, צוות המטוס הבחין בפאנלים התלושים ובסבון הידיים שהיה זרוק בכל מקום.

לטענתו, אמר הנוסע, ששתה כוס יין כבר בטיסה מישראל לפרנקפורט, וקנה בדיוטי פרי בפרנקפורט בקבוק וויסקי והחל לשתות גם אותו. לדבריו, הוא אינו לוקח תרופות, אבל סובל מ-OCD (הפרעה טורדנית-כפייתית) ונעל עצמו בשירותים כשניסה לשפוך באסלה כוס מלאה.

לבהרדט הודה שהיה שיכור בטיסה. בית המשפט האנגלי גזר עליו שלושה חודשי מאסר על תנאי וקנס של 200 ליש"ט, לאחר שנאמר לשופט שהוא נתבע על ידי חברת לופטהנזה בגין עלויות הסטת הטיסה. את עדותו במשפט נתו הישראלי דרך צילום וידאו ממקום מאסרו, שבו הוחזק עד למתן גזר דינו. להגנתו, טען לבהרדט, שהוא היה בדרך לבקר את חברתו שהחלימה מסרטן העור בקנדה. "אני די המום והרוס מזה", אמר לדייל מייל. "זה לא קרה לי מעולם בכל מהלך חיי. אני לא שתיין, פשוט הייתי מאוד נרגש לראות את חברתי. זה לעולם לא יקרה שוב, אני נשבע. אני רוצה לחזור אל ילדיי ולהיות שוב אזרח שומר חוק. אני אדם נורמלי ומתבייש כל כך להיות במצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully