וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלת הדיוטי פרי בחג: המבצעים שמחכים לכם לפני הטיסה

4.4.2017 / 7:23

בחנות השופינג בנתב"ג מצפים לכחצי מיליון נוסעים בפסח, שיקנו כל שוקולד, בושם או וויסקי שיוצע. אז אילו מבצעים הכינו לכם לחג? ומי קונה יותר בשמים - נשים או גברים? תתפלאו

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג. איציק בירן, יח"צ מורדי,
85% מהמבקרים בחנות הם ישראלים. הדיוטי פרי בנתב"ג/איציק בירן, יח"צ מורדי

יציאת הישראלים לחו"ל החלה כבר בתחילת השבוע, ובחנויות הדיוטי פרי בנתב"ג מתארגנים לגל של חצי מיליון נוסעים שיעברו בחנויות הפטורות ממכס, לפני שיגיעו לגייט. לפי חנות הדיוטי פרי של ג'יימס ריצ'רדסון בשדה, 85% מהמבקרים בחנות הם ישראלים.

ומה בדיוק רוכשים הישראלים בחנויות בשדה? אז אם חשבתם שנשים קונות בשמים יותר מגברים, מסתבר ששני המינים מצטיידים בפרפומריה ריחנית באופן זהה, כמו גם ברכישה של שוקולד. בשנה האחרונה ניתן לראות העדפה של ריחות יותר מתוחכמים - נשים וגברים כאחד מחפשים יותר ריחות "נישה", פחות סטנדרטיים ונרשם גידול משמעותי במכירות בשמי OUD גם בגברים וגם בנשים.

לדברי מנהלת השיווק של ג'יימס ריצ'רדסון, עדי מזרחי שרקון, "הגבולות בין נשים וגברים מטשטשים ויש עלייה נכרת במכירות של בשמי יוניסקס. רואים גם יותר זוגות שמשתמשים באותו הבושם".





אגב, השוקולד הנמכר ביותר הוא ה-m&m הכחול, שממשיך לשלוט והדיר את הטובלרון המפורסם מהמקום הראשון מזה זמן מה.

בגזרת האלכוהול, נרשמה התחזקות במשקאות הוויסקים האסייאתיים והסינגלמאטים, כמו גם כניסת משקאות "קלים" כמו וויסקי בטעמים ואפרטיפים. מעבר לזה, נראית מגמה של התחזקות הסינגלמאטים לעומת הבלנדד.

שוקולד רוגוזה. דיוטי פרי,
טעם חדש בנתב"ג. שוקולד רוגוזה/דיוטי פרי

מה הכי נמכר בדיוטי פרי?

בראש ובראשונה, בישום ואלכוהול, גם עבורם וגם כמתנות לפסח, ואלו שתי הקטגוריות הראשונות שנכנסות לתוך הסל. המחלקה שעליה הישראלים לא פוסחים היא מחלקת השוקולד. כמעט כל לקוח שעובר בדיוטי פרי קונה שוקולד. זו המחלקה האהובה על הישראלים בחנות, כשהמותגים המובילים כמעט ללא שינוי משנה שעברה - עדיין ה-m&m הכחול הוא הטעם האהוב ביותר על הישראלים.

בנושא המשקאות, יותר משקאות "קלילים" נכנסים לבר הביתי, החזק מביניהם הוא האפרול (בדיוטי פרי נמכר כסט יחד עם פרוסוקו להכנה מידית של המשקה אפרול שפריץ).

לדברי מזרחי שרקון: "בשביל להעצים את החוויה בתקופת פסח, שדרגנו את הבר המרכזי בדיוטי פרי והוא מגיש עכשיו לא רק משקאות, אלא גם קוקטיילים (!) קרים וטעימים שמתאימים במיוחד גם לשעות המוקדמות של הבוקר. במהלך חודש אפריל נגיש את הקוקטייל "טרופיק ספייס" (וודקה, מנגו וקצת צילי בשביל להתעורר). יש לציין כי התחלנו את פרויקט הקוקטיילים לפני כשבוע וכבר הוגשו מעל ל-50,000 קוקטיילים! מעבר לזה, מגוון רחב של מתחמים חווייתיים ימתינו לקהל".

בקטגוריית הבישום, כאמור, בשמי יוניסקס לגברים ונשים מאוד פופולריים בישראל, כשהבושם הראשון במכירות הוא קוקו שאנל, ולאחריו בסדר יורד- שנאל סובאג', נרסיסו רודריגז For her, דיור ז'אדור , טום פורד נרולי פורטופינו (יוניסקס), הרמ (יוניסקס), טום פורד בלק אורכיד (יוניסקס), אמברקרומבי, מולקולה (יוניסקס) ולבסוף קלואה סיגניצ'ר.

בקטגורית האיפור, המוצר הנמכר ביותר הוא מייק אפ דאבל וור הידוע של אסתי לאודר, לאחריו מסקרה היפנוז סטאר של לנקום, לאחר מכן פלטת קונטורינג של סמאשבוקס, קונסילר טושאקלה של YSL ולבסוף הלק פאני באני של OPI.

בקטגוריית האלכוהול, הנמכר ביותר היא וודקה רוברטו קאוולי, לאחריה, וויסקי בלק לייבל, וודקה גרייגוס, וויסקי יפני- אקאשי, וויסקי גלנרוטס, הנסי VS, מרטל VSOP ו-גלנליווט מאסטר דיסטילרי.

בקטגוריית השוקולד, במקום הראשון במכירות הוא ה-m&m הכחול, ולאחריו בסדר יורד - הטובלרון, שוקולד הרוגוזה (כניסה חדשה), אמיצ'לי ולבסוף דלי מאלטיזרס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מארז שוקולד דיוטי פרי. ShutterStock
לא פוסחים על הקטגוריה הזו. שוקולד מהדיוטי פרי/ShutterStock

איזה מבצעים מחכים לכם בפסח?

במחלקת הבישום והקוסמטיקה, המבצע המוביל הוא 3 בשמים ב-90 דולר. למבצע זה הוכנסו עשרות בשמים חדשים. כמו כן, על מוצרי הבישום והטיפוח קיים מבצע - קנה ב- 200 דולר ושלם 150 דולר.

על מוצרי האיפור ניתן ליהנות ממבצע של 3+1 (קנה 3 מוצרים וקבל 1 נוסף במתנה).

במחלקת האלכוהול, מחיר חדש למגוון מותגים יוקרתיים, כגון וויסקי יפני אקאשי, גלנליווט ורוברטו קוואולי ב-39.9 דולר. כמו כן, ממשיך המבצע של 3 בקבוקים ב-99 דולר בלבד.

במחלקת השוקולד, מבצע 4+1/ 5+2 (ברכישת 4 מוצרים מהמחלקה, מקבלים מוצר נוסף מתנה/ ברכישת 5 מוצרים מהמחלקה, מקבלים 2 מוצרים נוספים מתנה).

במחלקת הטבק, מבצע חדש: פקט שלישי ב-20% הנחה ופקט רביעי ואילך ב-30% הנחה.

מזרחי שרקון מוסיפה: "טרם החג ובמיוחד בשל העומסים הצפויים בתהליך הצ'ק אין ובביקורת הדרכונים, השקנו את שירות ה- PRE ORDER המאפשר הזמנה של מוצרי הדיוטי פרי כבר מהבית ואיסוף מהיר ללא תור בחנות. במסגרת השירות, יוכלו הטסים לחו"ל לבצע את הזמנת הקניות בטווח של שבועיים ועד 24 שעות לפני מועד הטיסה, באמצעות אתר האינטרנט, ולאסוף את המוצרים ביום הטיסה ו/או ביום החזרה.

"לאחר שיפוץ החנות בשנה האחרונה, הוגדל מספר הקופות ל-69 והותקנה מערכת תורים חדשה המקצרת את זמן ההמתנה בזמני לחץ מכ-15 דקות המתנה, ל-2.5 דקות בממוצע וכ-6 דקות בזמני העומס בלבד", מוסיפה מזרחי שרקון.

בושם אברקרומבי. דיוטי פרי,
מעדיפים בשמי יוניסקס. בושם אברקרומבי/דיוטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully