וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש הביטחון מישש ילד ב"קפדנות יתרה", הרשת גועשת

30.3.2017 / 10:55

המאבטח בנמל התעופה בטקסס מישש את איבריו המוצנעים של ילד בן 13 במשך שתי דקות, האם זועמת: "התייחסו אלינו כמו כלבים, פספסנו בגלל זה את הטיסה". הסרטון שהעלתה גרף יותר מ-8 מיליון צפיות בפייסבוק, בשירות הביטחון מגיבים: "הוא השאיר בתיק לפטופ למרות ההוראות"

זה קרה בארצות הברית בשבוע החולף והסעיר את הרשת. אישה טוענת שהחמיצה טיסה מדאלאס לאחר שאנשי הביטחון התייחסו אליה ואל בנה "כמו כלבים". היא צילמה סרטון בן למעלה משתי דקות, ובו נראה אחד מאנשי ה-TSA, אגף הבטיחות של משרד התחבורה האמריקאי, בודק את בנה בן ה-13 בקפדנות "יתרה", כולל מישוש איבריו המוצנעים.

ג'ניפר וויליאמסון טוענת כי איש הביטחון ערך את הבדיקה לאט ובקפדנות מתוך כוונה לגרום לה להחמיץ את הטיסה. "התייחסו אלינו כמו כלבים כי ביקשתי שיבדקו אותו בדרכים אחרות", אמרה וויליאמסון, שהסרטון שפרסמה עלה בערוץ הוויראלי Viralhog וגרף למעלה מ-8 מיליון צפיות בפייסבוק, כשהוא צובר יותר מ-100 אלף שיתופים, "עברנו גיהינום, לא היה צליל אפילו בגלאי המתכות כשהוא עבר, ובכל זאת עיכבו אותנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העיכוב נגרם גם בגלל שלושה חפצים נוספים שסחבו איתם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיבה, על פי וויליאמסון, היא שהילד השאיר את הלפטופ בתוך תיק, אף על פי שההוראות להוצאתו ברורות. אנשי האבטחה גם מבקשים בקול להוציא לפטופים ולהניח אותם בנפרד על המגשים.

בניגוד לסרטונים ויראליים רבים אחרים שצוברים תהודה אוטומטית לטובת מי שהעלה אותם, הפעם הדעות חלוקות. רבים חושבים שאיש הביטחון נהג כפי שהיה צריך, משום שמאחר שהילד לא שעה להוראה הראשונית היה צורך בבדיקה מקיפה.

"הנהלים שלנו הוכחו", מסרו ב-TSA, "הייתה אזעקה כתוצאה מלפטופ שהושאר בתיק ולכן נאלצנו לבצע בדיקה. אנחנו יכולים, אגב, לפי הנהלים לבדוק את איבריהם המוצנעים של ילדים. הם היו שם 45 דקות ובפיקוח של שני שוטרים, והעיכוב נגרם גם בשל סריקת שלושה חפצים נוספים שסחבו איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully