וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתקע באמזונס יותר משבוע - וטוען שניצל בזכות קופים

28.3.2017 / 13:00

מיקול קוריסאו אקונה, תייר בן 25 מצ'ילה, הלך לאיבוד במהלך קמפינג בבוליביה ונמצא רק לאחר תשעה ימים. לטענתו, קופים זרקו לו פירות מהעצים והוליכו אותו למקורות מים

צילום מסך

מייקול קורוסיאו אקונה, בחור בן 25 מצ'ילה, לא האמין שזה קורה לו. הוא נסע לבוליביה לחופשה, ביקר באמזונס ולפתע, כמו שקורה בג'ונגל, נעלם. זה קרה במהלך קמפינג שעשה בנהר טואיצ'י. הוא היה שם במסגרת טיול שארגנה סוכנות נסיעות, ואז איבד את דרכו.

סיירי הפארק ניסו למצוא את אקונה במשך מספר ימים, אך ללא הצלחה. אפילו מתקשרים רוחניים הגיעו למקום כדי לנסות ולאתר את הטייל המסכן, אבל החיפושים לא העלו תוצאות. לאחר שישה ימים מצא סייר גרב רטוב של מייקול (קרדיט שלקחו המתקשרים לעצמם, כשטענו שהגרב נמצא בזכות סימנים ששלחו).

תייר שנתקע באמזונס. צילום מסך
התפלל, ותחינותיו נענו. אקונה לאחר החילוץ/צילום מסך

תשעה ימים חלפו, ולפתע שמע אקונה סיירים קוראים בשמו, לאחר שעברו פחות מקילומטר וחצי מהמקום בו אבד. הוא היה חבוט, שרוט ומותש, תוצר של ההישרדות הארוכה. לטענתו, הסיבה שנשאר בחיים היו קופים, שזרקו לעברו פירות מעצים והנחו אותו למקורות מים.

אקונה אמר ל"נשיונל ג'יאוגרפיק" שפרסם את הסיפור: "התחלתי לברוח מפחד, זרקתי הכול כדי שיהיה לי יותר קל ואז ראיתי שאין דרך חזרה. התפללתי לאלוהים והוא נענה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully