וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם יכולים: לצאת לחופשה ולקבל 10 אלפים דולר בחודש

28.3.2017 / 10:24

חברה שמתמחה בהשכרת מגורי יוקרה מחפשת מישהו שיטייל, יכתוב על זה וירוויח משכורת יפה במשך שלושה חודשים. תנאי הפתיחה לא קלים, אבל יש כתובת התקשרות וגם אתם יכולים לנסות

אפליקציית החלפת בתים בזמן חופשה Love Home Swap. Love Home Swap, youtube, צילום מסך
לגור במקומות הכי שווים ועוד לקבל על זה כסף?/צילום מסך, Love Home Swap, youtube

מרוצים ממקום העבודה שלכם? אל תענו, נציג לכם את השאלה מחדש: תארו לעצמכם שנותנים לכם לטייל בעולם, לכתוב על זה ולהשתכר 10 אלפים דולר בחודש. עכשיו שוב: מרוצים ממקום העבודה שלכם?

חברת "Thirdhome" מתמחה בהשכרת מגורי יוקרה לאנשים בחופשה. כעת היא מחפשת מי שיגור בבתים שערכם שווה מיליוני דולרים ויכתוב על זה. זו לא התמורה היחידה – הוא גם ירוויח סכום של חמש ספרות.

עד כאן, נשמע מבטיח, אבל תנאי הפתיחה לא ממש פשוטים. המועמדים והמועמדות למשרה צריכים לגלות כישורי כתיבה גבוהים, להוכיח ניסיון רב בטיולים בעולם ולהיות בקיאים באדריכלות ובציורי קיר. הם לא יוכלו לצרף איתם חיות ואם בן או בת זוג רוצים להתלוות הם יכולים – על חשבונם בלבד.

העבודה קצרת מועד, לשלושה חודשים בלבד, אבל כשחושבים על 30 אלף דולר בניכוי מסים, זו נראית הכנסה לא רעה. כל שצריך לעשות הוא להעלות וידאו בן 30 שניות, שמסביר מדוע אתם המועמדים הנכונים לתפקיד. התאריך האחרון להגשת המועמדות הוא 30 במרץ. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully