וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ חם: הריזורטים והחופים שבהם מצטלמות דוגמניות ספורט אילוסטרייטד

ניר חכלילי

3.4.2017 / 10:47

בכל שנה נחשפים כ-70 מיליון קוראי מגזין האופנה העולמי "ספורט אילוסטרייטד", לגיליון בגדי הים הססגוני, שבו מצטלמות דוגמניות-על בחופים היפים בעולם. מחפשים חוף לקיץ? קבלו הצצה לריזורטים המרהיבים שנבחרו לשמש להן תפאורה

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: ריזורט "וומו איילנד" בפיג'י - אחד הריזורטים של הדוגמניות השנה

זה מה שמחכה לנו השנה, אם לשפוט על פי הגיליון השנתי של המגזין "ספורט אילוסטרייטד", שמוקדש למילה האחרונה בעיצוב בגדי הים, כשהם מוצגים על ידי דוגמניות צמרת מצולמות על החופים היפים בעולם.

על בגדי הים, או מה שנשאר מהם תוכלו לקרוא בערוץ האופנה המשובח שלנו, אבל כאן נספק לכם פרטים מזהים על אותם חופי ים ומקומות אקזוטים, במקרה ותרצו לבדוק את טמפרטורת המים שם בעצמכם.

הגיליון המיוחד של מגזין הספורט האמריקני יצא לראשונה בשנת 1964, ומאז הפך ל"סופר בול" של עולם הדוגמנות. המגזין מגיע לעיניהן הסקרניות של יותר מ-70 מיליון קוראים ברחבי העולם. השנה הופץ המגזין גם בגרסאות שונות של קטעי וידאו ובכל הפלטפורמות הדיגיטליות והחברתיות, כולל שידורים חיים בפייסבוק ועם מאות תמונות באינסטגרם, סנאפצ'אט ועוד.

חלק מהכוכבות הגדולות של עולם הדוגמנות חייבות לעיתון את הזינוק במעמדן הבינלאומי, ואחת מהם היא יקירתנו, בר רפאלי, שהצטלמה למגזין שש פעמים, כולל לשער הגיליון האייקוני בשנת 2009 בחוף עיירת הנופש קנקון שבמפרץ מקסיקו. אז מעבר לבר, הנה הצצה לחופים והריזורטים המרהיבים שנבחרו לשמש תפאורה לדוגמניות-העל, שתוכלו לפקוד גם אתם בקיץ הקרוב.

"קאסה מלכה" - טאטום, מקסיקו

השנה חזר הצוות של המגזין למפרץ מקסיקו, והפעם לעיר החוף הקטנה והאינטימית "טולום", שבה שוכן מלון בוטיק בן 36 חדרים של המעצב וסוחר האמנות מניו יורק, ליאו מלכה, שרכש בית חוף שהיה נטוש הרבה שנים ובנה בו את מלון הבוטיק שנושא את שמו "קאסה מלכה" (Casa Malca).

הבית עצמו נבנה בשנות ה-80 על ידי ברון הסמים הקולומביאני, פאבלו אסקובר, והוא ממוקם על רצועת חוף פרטית של חול לבן וים בצבע טורקיז. מלכה הביא למלון מבחר יצירות אמנות עכשויות של מיטב אמני ניו יורק, והשקיע הרבה כסף בעיצוב החדרים, רובם עם תקרות גבוהות שפונים לנוף הים, וחלקם לחצר מטופחת ורומנטית במרכז המלון.

ניתן לשכור את המלון כולו על כל 36 החדרים והסוויטות עבור לאירוע פרטי, כשהדבר היחיד שהמארחים מבקשים הוא.... ש"תנשקו את מי הים לפחות פעם ביום". במלון נמצאת מסעדת שף יוקרתית, שמתגאה בשימוש במיטב התוצרת החקלאית המקומית.

לאתר המלון.

מלון "אווילה ביץ" - קורסאו, דרום אמריקה

מלון אווילה ביץ' הינו המלון הגדול והוותיק ביותר באי קורסאו (Curaçao), אי קטן בחוף הצפוני של דרום אמריקה, ששוכן ממול קראקס, בירת וונצואלה. האי שעליו חיים בסך הכל כ-150 אלף תושבים, רובם בעיר הבירה ווילאמסטאד, היה חלק מהאיים האנטילים ההולנדיים, שהיו בשליטת בית המלוכה ההולנדי, והנסיכים והצאצאים שלו מגיעים עדיין לבלות בו את חופשות הקיץ שהם.

צוות ההפקה והצילום של ספורט אילוסטרייטאד הגיעו למלון אווילה ביץ' עם ארבע מהדוגמניות שהצטלמו למהדורת 2017 בשני החופים הפרטיים שלו, ונהנו מארוחות גורמה בשתי המסעדות ובילוי מאוחר יותר בשני הברים של המלון, שבאחד מהם מנגנים ג'אז. למי שמעדיף לצאת מהמלון, ממש מחוצה לו ישנו אזור של חניות אמנות, עתיקות מסעדות וברים.

מלון "קומו פארוט קיי" - טורקס וקייקוס, האיים הקריביים

טוב, אז למלון "קומו פארוט קיי" (Como Parrot Cay) שבקריביים, רובנו כנראה לא נגיע אלא אם נחליט לשבור תוכנית חסכון...המחירים נעים בין 700 ל-1,000 דולרים ללילה לחדר זוגי, וזה כבר לא ממש משנה על איזה בסיס... אבל אם את במקרה דוגמנית-על שנשואה לכוכב רוק, כמו במקרה של קריסטי ברקלי, אז לא תיהיה לך בעיה להתארח במלון ואפילו להביא איתך את שתי הבנות שלך, שאחת מהן שרה כמעט כמו האבא שלה, כוכב הרוק והפסנתרן המיתולוגי בילי ג'ואל.

אז במקרה של המשפחה הזוהרת, הן אפילו לא נאלצו לטוס או לשוט לאי הפרטי שעליו ממוקם המלון, כיוון שלמשפחה יש בית קיץ שממוקם גם הוא על חוף פרטי, לא הרחק מבית המלון.

אבל אם בכל זאת אתם מתעניינים, אז המלון שוכן על שטח של כ-4,000 דונמים של אי פרטי שנמצא כחצי שעה שיט מהאיים טורקס וקייקוס שבלב האיים הקריביים - כ-1,600 ק"מ דרומית למיאמי שבדרום ארה"ב.

כיאה למלון יוקרתי, יש בו מסעדת גורמה, תוכניות הרזיה ובריאת שונות וספא מפואר שכולל חדרי טיפול, סאונות, ג'קוזי, בריכה מוקפדת וכל השאר. קריסטי ברקלי, שחצתה לא מכבר את גיל ה-60 פלוס (2), העיזה להצטלם שוב למגזין והפעם בחברת שתי בנותיה, וכמו שתראו, "התפוחים לא נפלו רחוק מהעץ"...

וומו איילנד ריזורט, פיג'י

לא נוכל לסיים את הכתבה הזאת בלי לעסוק בשער המגזין לשנת 2017, או יותר נכון בשלושת השערים השונים שעורכי המגזין אישרו לדפוס, אחרי שלא הצליחו להסכים על אחד בלבד. אבל כולם הסכימו פה אחד על דבר אחד: הדוגמנית שתככב בשלשתם. קל לנחש, כי קייט האמפטון כיכבה כבר על שערי המגזין בעבר, ומאז ממשיכה להצית את דמיונם של מליוני גברים בכל העולם שעוקבים אחרי הקריירה המטאורית שלה.

למרות שהצטלמה כבר כמעט לכל המגזינים החשובים בעולם האופנה, השערים של ספורט אילוסטרייטאד מביאים אותה שוב למרכז התעניינות התקשורת ולתוכניות האירוח, כך שמבחינה שיווקית בחירת העורכים מובנת.

ההפקה נדדה יותר מ-20 שעות טיסה עם הדוגמניות עד איי פיג'י שבדרום האוקיינוס השקט, והגיעה למלון "וומו איילנד ריזורט" (Vomo Island Resort) המדהים שמשתרע על שני איים פרטיים קטנים, שאליהם ניתן להגיע משדה התעופה רק בהליקופטר או בשיט של יותר משעה, אבל כשמגיעים מבינים שהיה שווה.

המלון-ריזורט בנוי על צלע ההר וכולל וילות פרטיות בגדלים שונים וחדרי אירוח מרווחים במתחם המרכזי. כיוון שהריזורט מנותק מהאיים המרכזיים של פיג'י, הוא כולל כל מה שיכול לפנק אורחים שרוצים פשוט להתנתק מטרדות החיים ולהקדיש את כל היום למרבץ על החוף הלבן, לצלול לתוך שוניות האלמוגים, או לצאת לדיג עם מדריכי המלון. אם תצליחו לתפוס דג טונה גדול, כמו שקרה לבנות שבאו להצטלם שם, השף יכין לכם סושי או כל מעדן אחר שיתחשק לכם.

המחירים בהתאם, אבל כשחיפשתי מקום לכמה לילות, קיבלתי רק הודעה שהמלון מלא - סולד אאוט!, כנראה אחרי שעוד כמה מאוהדיה של קייט האמפטון החליטו לבלות שם בעקבותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully