וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריפאדווייזר קבע: 3 ערים לישראל מבין 10 היעדים הטובים במזה"ת

22.3.2017 / 0:02

לונדון מנצחת את ניו יורק, פריז ורומא, אבל באלי היא זו שקוטפת את המקום הראשון בתחרות היעדים השנתית של אתר TripAdvisor. יש גם כמה הפתעות מזרח-תיכוניות שרלוונטיות לנו, ותתפלאו על איזה מוזיאון תל אביבי ממליצים עורכי האתר

מערכת וואלה!

בווידאו: תיירות באילת שנבחרה במקום ה-9 ברשימת היעדים במזה"ת ל-2017

תשכחו את החינניות הכובשת של השדרות הפריזאיות, את הפנינים ההיסטוריות שמעטרות את רומא או את חנויות המעצבים הנחשקות של ניו יורק - כי לונדון היא זו שהוכתרה לאחרונה במקום השני בתחרות היעדים הפופולריים בעולם.

עם זאת, הבירה הבריטית מפסידה למתחרה מפתיע: האי הטרופי באלי שבאינדונזיה. עם זאת, הבריטים יכולים לחייך, כי לונדון עדיין ניצבת במקום הראשון מבין כל יעדי אירופה.
נתונים אלו עולים מהתחרות השנתית שעורך אתר התיירות TripAdvisor, והם מבוססים על בחירותיהם של מיליוני גולשים מרחבי העולם. זוהי הפעם הראשונה שאיים נכללים בתחרות, שעד כה כללה בעיקר ערים.

כדי לשקלל את התוצאות ולאתר במדויק את היעדים הפופולריים, השתמשו עורכי האתר באלגוריתמים שכללו את מספר הביקורות שקיבל כל יעד ויעד וכן הציונים לו זכה בקטגוריות שונות: לינה, מסעדות ואטרקציות. זאת לצד בחינה של ההזמנות שבוצעו באמצעות האתר.

באלי אינדונזיה. ShutterStock
זכתה במקום ה-1 בזכות שילוב בין שדות אורז, שוניות אלמוגים ורצועות חוף אינסופיות. באלי, אינדונזיה/ShutterStock

בין שדות האורז ושוניות האלמוגים

מהנתונים עולה, כי באלי גרפה את מרב הקולות בזכות השילוב בין שדות אורז פוטוגניים, שוניות אלמוגים, יערות ורצועות חוף אינסופיות. במקום השלישי ניצבת פריז, ואחריה רומא וניו יורק. במקום השישי עומדת כרתים ואחריה ברצלונה.

נוסף על כך, נראה כי טיילי וגולשי העולם מחבבים במיוחד גם את עיר הנופש סיאם ריפ (Siem Reap) שבקמבודיה, שניצבת במקום השמיני. אחריה מגיעה פראג, כאשר את העשיריה הראשונה סוגר האי פוקט (Phuket) שבתאילנד. בדירוג המוקדש ליבשת אירופה בלבד, ניצבת כאמור לונדון במקום הראשון, ואחריה פריז, רומא, כרתים, ברצלונה, פראג, איסטנבול, סנט פטרבורג, ליסבון ואמסטרדם.

האי פוקט תאילנד. ShutterStock
סוגר את עשרת היעדים הגדולים ל-2017. האי פוקט/ShutterStock

שלוש ערים ישראליות בתחרות המזרח תיכונית

בכל הקשור לשכונה שלנו, מציגה התחרות תוצאות מעניינות באשר ליעדים במזרח התיכון. במקום הראשון ניצבת דובאי שבאיחוד האמירויות הערביות, ומיד אחריה - עיר התיירות ע'רדקה במצרים, הממוקמת לחוף הים האדום.

במקום השלישי נמצאת תל אביב, שעליה כותבים עורכי הסקר "עיר צעירה ומודרנית בעלת הרכב אוכלוסייה מגוון". באתר מסבירים שאסור לתיירים להחמיץ את מוזיאון תל אביב לאמנות, מרכז יצחק רבין וגם... מוזיאון הפלמ"ח.

במקום הרביעי ניצבת ירושלים, שעליה נכתב "צליינים פוקדים אותה מזה מאות רבות, אבל אתם עדיין לא". הם ממליצים לבקר ביד ושם, בכותל המערבי, מנהרות הכותל והר הזיתים.
במקום החמישי: לוקסור במצרים, השוכנת לגדת הנילוס ואחריה - קהיר. המקום השביעי אבו דאבי, ולאחריה מרסה עלאם, עיר חוף מצרית בים האדום. אילת מצויה במקום התשיעי, עם המלצה חמה לבקר בפארק תמנע, ריף הדולפינים ושמורת חוף האלמוגים. את הרשימה המזרח תיכונית חותמת פטרה שבירדן.

ירושלים. ShutterStock
במקום ה-4 ברשימת היעדים של המזה"ת. ירושלים/ShutterStock

25 הזוכים: רשימת היעדים הפופולריים בעולם

1. באלי, אינדונזיה
2. לונדון, אנגליה
3. פריז, צרפת
4. רומא, איטליה
5. ניו יורק, ארה"ב
6. כרתים, יוון
7. ברצלונה, ספרד
8. סיאם ריפ (Siem Reap), קמבודיה
9. פראג, צ'כיה
10. פוקט (Phuket), תאילנד
11. איסטנבול, טורקיה
12. ג'מייקה
13. הוי אן (Hoi An), וייטנאם
14. סנט פטרבורג, רוסיה
15. האי רואטן (Ruatan), הונדורס
16. מרקש, מרוקו
17. האי אמברגריס קיי (Ambergris Caye), בליז
18. ריו? דה ז'ניירו?, ברזיל
19. סנט מארטן (St. Maarten), באי סן מרטן (הקריביים)
20. עיר החוף פלאיה דל כרמן (Playa del Carmen), מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully