וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עובדי הקרקע צולמו זורקים ובועטים במזוודות בשדה התעופה לוטון

עובדי הקרקע בשדה התעופה לוטון שליד לונדון, שבו נוחתות גם טיסות הלואו-קוסט מישראל, צולמו זורקים ומזלזלים במזוודות שהוציאו ממטוס איזיג'ט שנחת. החברה שמעסיקה אותם: "ההתנהגות אינה מתקבלת"

אתר רשמי

הגעתם לשדה התעופה, מסרתם את המזוודות בצ'ק-אין והפעם הבאה שתראו אותן היא בשדה התעופה ביעד. אבל מה עובר עליהן בדרך?

צילום של נוסע בשם ג'ונס אוזולינס (Jonas Ozolins) תיעד בשבוע שעבר את עובדי הקרקע בשדה התעופה לוטון, שליד לונדון, זורקים את עשרות המזוודות שהוציאו ממטוס של חברת איזיג'ט ישר לתוך עגלת האיסוף, ללא כל זהירות או הקפדה עליהן ועל תכולתן. חלק מהן אף נפלו מהעגלה על הבטון הקשה שמכסה את שטח השדה, ואחד מהעובדים גם בעט במזוודה כשניסה לדחוס אותה.

לאחר שהווידאו הופץ ברשת והפך ויראלי, פתחה איזיג'ט, שטסה ללא מעט יעדים גם מישראל, בחקירה של המקרה.

הנוסע נשמע בצילום ברקע, כשהוא אומר: "איך אפשר להתנהג כל כך בחולניות וחוסר כבוד? אני מקווה שהאדיוטים האלה יקבלו בעיטה בפנים ואז יפוטרו".

זו כמובן לא הפעם הראשונה שעובדי קרקע נתפסים בעדשה, כשהם זורקים מזוודות באוויר ולא שומרים על תכולתן. בשנה שעברה צולמו אנשי הקרקע בלוטון כשהם זורקים מזוודות.

עובדי השדה שעוסקים בהעברת הכבודה מועסקים בחברה בשם "מנזיס תעופה" (Menzies Aviation), שתפקידה לדאוג לכבודה שעולה ויורדת מהמטוסים בשדות תעופה רבים באנגליה. החברה אמרה בתגובה, כי "התנהגות עובדיה אינה מתקבלת על הדעת. מנזיס תעופה דואגת לכבודת הנוסעים בחשיבות עליונה", אמר דובר החברה והוסיף, "ננקוט בכל האמצעים כדי להבטיח שהתנהגות כזו תופסק והסטנדרטים המקצועיים שלנו יכובדו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully