וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה שטסה לארץ תשדרג אתכם אם תתנהגו יפה לדיילים

במונרך איירליינס, שטסה גם מנתב"ג ומעובדה לאנגליה, מצאו פיתרון יצירתי לבקשות השדרוג של נוסעים: הם אכן ישדרגו בחינם, אבל רק ללקוחות שיתנהגו יפה לצוות. אצלם כנראה לא תמצאו את "טיסת השוקולד"

מונארך איירליינס. מונארך איירליינס,
לא צריך יותר להתחנן לשדרוגים. מונארך/מונארך איירליינס

חברת הלואו-קוסט מונרך איירליינס מתמודדת, כמו כל חברת תעופה, עם השאלה הנפוצה ביותר מצד לקוחות: "האם אוכל לקבל שדרוג?"

אנשים משתמשים בתירוצים רבים כדי לקבל ללא תמורה כספית מושב מרווח יותר ואפילו מחלקה טובה יותר. במונרך, שטסה מישראל ללוטון באנגליה וזכתה ב-2016 בתואר "חברת הלואו-קוסט הדייקנית בעולם", מצאו כיצד למנוע את השאלות הללו. הם יעניקו מראש שדרוגים, אבל לא על פי בקשות, אלא לפי התנהגות.

ילד בוכה טיסה. ShutterStock
טוב, הוא לא צריך מקום לרגליים, למה שלא יבכה?/ShutterStock

במונרך החליטו שמדי שבוע ייבחרו נוסעים נחמדים, ואלה יצ'ופרו במקום נוסף לרגליים, ששוויו עבור בני זוג עשוי לעמוד על יותר מ-100 יורו. זה אולי לא פרס גדול מדי, אבל הוא בהחלט ראוי לנוסעים נחמדים.

בחברה הסבירו כי מכיוון שהם מחנכים את הדיילים למסירות ולנחמדות, הם מנסים לשדל את הנוסעים לנהוג באותו מטבע. "כולם מרוויחים מהתנהגות חביבה", מסרו בחברה, "מטוסים ממריאים מהר יותר, הדיילים והצוות שמחים יותר וזה פשוט משפר את חוויית הטיסה. הצוות שלנו מאוד נחמד והוא רוצה לעודד את הנוסעים להיות נחמדים אליו גם כן".

במונרך לא הסבירו כיצד ולמי יחולק הפרס ומהם הקריטריונים, אבל דבר אחד בטוח - מאחר שהחברה הזאת ממריאה גם מנתב"ג ומעובדה, שווה לכם לחייך לדיילים.

  • עוד באותו נושא:
  • מונרך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully