וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהיו כנים עם עצמכם – ענו וגלו עד כמה אתם באמת אוהבים לטייל בפסח

וואלה! NEWS בשיתוף דלק מנטה

4.4.2017 / 13:01

האם אתם הופכים בפסח לחיות שטח, האם מדובר מבחינתכם ביציאה קצרה מעבדות לחירות ודרך להעסיק את הילדים או שאולי אתם מאלה שעבורם "טיול" היא מילת קוד ליום מפרך ומייגע? גלו לאיזה זן אתם שייכים

האביב כאן והטבע מתגלה במלוא הדרו. טיול הוא דרך נהדרת לנקות את הראש, לצאת מהשגרה, לבלות עם משפחה וחברים באופן קצת אחר. אנחנו חווים חוויות עם אנשים שאנחנו אוהבים ויוצקים קצת תוכן אחר לחיים, כולל כמה תמונות יפות לפייסבוק. חוץ מזה שהורים לצעירים מכירים את סיר הלחץ שנוצר כשהילדים בחופשה ארוכה בבית, כך שטיול הוא דרך מצוינת וכיפית להעביר איתם חלק מהחג.

ישנם כאלה שזאת התקופה האהובה עליהם בשנה. הם מחכים לטיולים בשטח, להליכה אל פסגת ההר או לצעדה בערוץ הנחל, הלינה באוהלים היא מבחינתם חיבור לאדמה ולטבע והם נהנים מכל דקה. ישנם כאלה שהטיול עבורם הוא שבירת שגרה מבורכת, נופש חווייתי עם הילדים ואפשרות לספוג ביחד קצת טבע ושמש. ישנם כאלה שקצת שמש ופקקים שוברים אותם והם מעדיפים להישאר בבית במקום להצטרף לאלפי המטיילים.

לאיזה זן אתם שייכים? האם אתם הופכים בפסח לחיות שטח, האם מדובר מבחינתכם ביציאה קצרה מעבדות לחירות ודרך להעסיק את הילדים או שאולי אתם מאלה שעבורם "טיול" היא מילת קוד ליום מפרך ומייגע. ענו על השאלון וגלו עד כמה אתם אוהבים לטייל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully