וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטומות, השיקיות והיציבות: בדקנו נעלי טיולים לחורף

החורף בעיצומו והכל מלא במים ובוץ - עכשיו צריך לבחור את הנעליים הנכונות לטיולים של העונה הכי יפה. מסנדלים ועד נעלי הרים - בדקנו את הפריטים החדשים שמציעים לכם בחנויות השונות בישראל

נעליי הוקה, דגם טואה/אתר רשמי

נעלי הוקה, דגם טואה

מה הפריט: נעל טיולים של המותג הוקה (Hoka) ממשפחת SKY, דגם טואה. הגפה עשויה בטכנולגיית eVent המעניקה לנעל עמידות למים ולתנאי קיצון, יכולת אוורור ומשקל נמוך, וסוליית ויבראם.

מה בבדיקה: הוקה היא שילוב מעניין בין כל מה שיש בנעל טיולים טובה - גבוהה, עם סולייה חזקה, אטימה למים - ובין נעל ריצה - מראה, קלילות ושרוכים דקים. מחד אפשר לטייל איתה, כי היא גבוהה, מצוידת בסוליה של "ויבראם" המוכרת מתחום נעלי ההרים, ויש לה גם קשירה עליונה של זיזים כמו של נעל טיולים. מאידך, אתה מרגיש כאילו נעלת נעל טיולים משודרגת, משהו בין סניקרס לנעל כדורסל. התחושה בהליכה מעט מגושמת על מדרכה עקב מבנה הסוליה העגול, והתחושה בשטח הרבה יותר טובה והאחיזה בסלע יציבה. העמידות למים טובה והמרקם עוטף את הנעל בצורה אחידה, מה שמונע חדירת מים. המחיר די יקר עבור נעל טיולים שאינה מתאימה למשקלים גבוהים וטרקים ארוכים.

היכן להשיג: רשת "למטייל" ובחנויות האינטרנט
מחיר: 799 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

נעלי הוקה דגם טואה. יח"צ למטייל,
בין נעלי ספורט לנעלי טיולים. נעל הוקה מדגם טואה/יח"צ למטייל

נעל טימברלנד מדגם Brooklyn Waterproof Super Oxford

מה הפריט: נעלי טיולים של טימברלנד מדגם Brooklyn Waterproof Super Oxford.

מה בבדיקה: אל שלל נעלי המותג טימברלנד מצטרפת נעל חדשה מקולקציית "ברוקלין" לגברים. הנעל גבוהה ובעלת טכנולוגיה TimberDry שאטימה למים, כך שהנעל עשויה כמקשה אחת שמקשה על חדירה של מים, אבל התחושה של הבד כמו ברזנט, לא ממש נעים לנוגעים מבחוץ. הסוליה עשויה מ-50% מפלסטיק ממוחזר (נקודה טובה על המאמץ האקולוגי). בנעליים הטמיעו טכנולוגיה פורצת דרך בשם AEROCORE, המתמקדת בהפחתת המשקל ובגמישות של הנעל. הסוליה גמישה וסופגת זעזועים אבל זו אינה סוליה שתתאים לנשיאת משקלים או הליכה בבוץ כבד. העיצוב אומנם חדשני אבל פחות אהבנו את הסטייל. מגיע בצבע ירוק וצהוב-חום. מחיר די יקר לנעל שאפשר לטייל איתה ביום-יום, אבל היא לא נעל טיולים קלאסית.

היכן להשיג: חנויות טימברלנד
מחיר: 599 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נעלי לטיולים של טימברלנד. יח"צ רייבנבך,
לא לכל טיול. נעל טימברלנד מדגם Brooklyn Waterproof Super Oxford/יח"צ רייבנבך

נעל טיולים של סולומון, דגם X Ultra 3 Mid Gtx

מה הפריט: נעל טיולים גבוהה של סולומון (Solomon) מדגם X Ultra 3 Mid Gtx. משקל - 450 גרם.

מה בבדיקה: נעל גבוהה מבית המדרש של סולומון, חברה שמאוד פופולרית על הישראלים בשנים האחרונות ומייצרת בעיקר נעלי ספורט וטיולים. הנעל מאובזרת בסוליית Contafrip, מחורצת דיה כדי לאחוז היטב בקרקע, מערכת ה-SensiFit מקבעת את העקב. בתוך הנעל מדרס של חברת Ortholite המתמחה במדרסים רכים ואנטי בקטריאליים, והתחושה נעימה בהליכה. בקדמת הנעל שכבה חזקה ונוקשה השומרת על האצבעות. ממברנת הגורטקס (GoreTex) שעוטפת את הנעל מונעת חדירה טובה של מים, אולם דווקא הלשון נפוחה וספוגית מדי ועל כן יוצאת החוצה מהנעל, מה שמפחית את האטימות המלאה למים ואת הקשירה החזקה שמתרופפת. הקשירה נוחה עם שרוכים חזקים, ובסך הכל תחושה יציבה ונוחה בטרקים. מחיר סביר.

היכן להשיג: רשת "למטייל" ובחנויות האינטרנט
מחיר: 899 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

נעלי טיולים סולומון Salomon X Ultra 3 Mid Gtx. יח"צ למטייל,
יציבות ואטימה למים, אבל הלשון 'שמנה' מדי. נעלי טיולים סולומון Salomon X Ultra 3 Mid Gtx/יח"צ למטייל

סנדלי ילדים ג'ק וולפסקין Seven SEAS 2

מה הפריט: המותג הגרמני ג'ק וולפסקין (Jack Wolfskin), שמספק בגדים חמים וטובים לטיולים, הפעם עם סנדלי ילדים לטיולים בדגם Seven SEAS 2.

מה בבדיקה: סנדלי טיולים לשטח או למים עבור ילדים. הסנדלים בנויים ממש כמו סנדלי מבוגרים, עם סוליה מחורצת שמתאימה לשטח, ועם רצועות חזקות עם סקוצ'ים, שמאפשרות אחיזה טובה לרגל. החלק העליון של הסוליה רך דיו לרגל, ודווחה תחושה נעימה של הליכה. מתייבש מהר יחסית.

היכן להשיג: רשת חנויות ריקושט
מחיר: 159 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

סנדלי בנות ג'ק וולפסקין. יח"צ ריקושט,
יציבות טובה ונוחות. סנדלי ילדים ג'ק וולפסקין Seven SEAS 2/יח"צ ריקושט

סנדלי גברים NATIVE, דגם Wayfinder

מה הפריט: סנדלי טיולים לגברים של חברת NATIVE, דגם Wayfinder.

מה בבדיקה: הסנדלים של "נייטיב" זכו לשם שיווקי נחמד, ממש כמו של ג'יפ (Wayfinder - "מוצא הדרכים"), אבל מדובר בסנדלים די פשוטים עם סוליית גומי עבה, אבל רכה, ועליהם מעין סוליית ביניים עם תוסף בשם AEGIS - שהוא חומר אנטיבקטריאלי ומונע ריחות. האחיזה של הסוליה בקרקע סבירה, לא יותר מזה, במיוחד בטיפוס על סלעים או ירידה. הרצועות מוצלבות כמו סנדלי צ'אקו באלכסון, והן עשויות מפוליאסטר ונוחות להידוק והרחבה. המגע של הרגל עם המדרך הרבה יותר רך מאשר של צ'אקו האגרסיבי והמוצק, אז תלוי מה תעדיפו לחוש ברגל. הבדל נוסף מצ'אקו, הוא המחיר שהרבה יותר זול.

היכן להשיג: רשת "למטייל" ובחנויות האינטרנט
מחיר: 300 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

סנדלי גברים NATIVE דגם Wayfinder. צילום מסך,
ההבדל הוא בעיקר בסוליה ובמדרך הרך. סנדלי גברים NATIVE מדגם Wayfinder/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully