וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

49 דולר לטיסה לאירופה עם סאן דור? המחיר קפץ במאות אחוזים

חברת הבת של אל על יצאה במבצע בן 3 ימים, שבו היא מוכרת טיסות לאירופה ב-49 דולר לכיוון. אבל אחרי שבדקנו עשרות טיסות, מצאנו בקושי כמה יעדים במזרח אירופה במחיר המבצע, והשאר במאות דולרים. סאן דור: "נותר מספר מצומצם של כרטיסים לתאריכים נבחרים"

מבצע טיסות של חברת  סאן דור. סאן דור, צילום מסך
49 דולר לכיוון למשך 3 ימים? לא בטוח. כרזת המבצע של סאן דור/צילום מסך, סאן דור

חברת סאן דור, חברת הבת של אל על, יצאה היום בפרסום מבצע טיסות מרחיק לכת, שבו הציעה טיסות למספר יעדים אטרקטיביים באירופה (סרדיניה, נאפולי, ניס, זאגרב, טביליסי, לובליאנה, מלאגה, פורטו, ליסבון וקרקוב) במחיר של החל מ-49 דולר לכיוון.

המבצע החל היום בבוקר ויימשך עד יום חמישי הקרוב בחצות, ובו הבטיחו לציבור טיסות מסוף החודש ועד סוף אוקטובר במחיר המוזל. אבל מתברר שהמחיר האמיתי כשנכנסים לאתר החברה רחוק מלהיות נמוך, כפי שהוצג בפרסום או באתר (עד הצהריים).

למעשה, בחיפוש של עשרות טיסות שעשינו, לא מצאנו טיסות ליעדים הפופולריים במחיר כזה לחודשים הקרובים והמחיר הנמוך ביותר שהוצע לנו, למשל לסרדיניה בחודש יולי, עמד על 298 דולרים לטיסת הלוך ושוב. כך גם בחודש ספטמבר ואוקטובר (שעמד על 508 דולרים הלוך ושוב). גם לניס לא הצלחנו למצוא טיסה ב-49 דולר, והחיפוש העלה מחיר של 398 דולר באפריל ו-437 דולרים ביוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר. כך גם לגבי ליסבון, שבה הציעו לנו מחיר של 589 דולרים בחודשים אלו.

מבצע טיסות של חברת  סאן דור. אתר סאן דור, צילום מסך
סרדיניה ביולי - 298 דולרים/צילום מסך, אתר סאן דור
מבצע טיסות של חברת  סאן דור. אתר סאן דור, צילום מסך
נאפולי בספטמבר - 300 דולר/צילום מסך, אתר סאן דור

סאן דור: "למבצע הוקצו מעל 2,500 כרטיסים"

לזגרב (קרואטיה) וטביליסי (גיאורגיה) הצלחנו, אומנם, למצוא טיסות הלוך ושוב ב-98 דולרים בחודשים ספטמבר ואוקטובר, אבל רק בתאריכים אלו. למעשה כל היעדים "השווים" (סרדיניה, ניס, מלאגה, נאפולי, ליסבון וכדומה) כבר לא מופיעים במערכת ההזמנות של סאן דור במחיר של 49 דולרים לכיוון, ומחירם "קפץ" למאות דולרים. אל היעדים ה"פחות שווים", בהם יעדי מזרח אירופה כמו זאגרב, קרקוב וטביליסי, עדיין ניתן למצוא בקושי רב כרטיסים במחיר המבצע.

אגב, עם הפרסום בוואלה! והפנייה לדוברות סאן דור, שינתה החברה את המבצע באתר שלה, ש"צעק" 49 דולרים לטיסה, ועתה המחיר עומד על "החל מ-99 דולרים לטיסה עד יום חמישי". עם זאת, גם כרטיסים במחיר זה אינם נמצאים בשפע בחיפוש שערכנו.

מחברת סאן דור נמסר, "למבצע הוקצו מעל 2,500 כרטיסים במחיר של החל מ-49 דולרים לכיוון בתאריכים נבחרים. מתחילת המבצע, היום בשבע בבוקר, נרשמו ביקושים גבוהים ונותר מספר מצומצם של כרטיסים לתאריכים נבחרים".

מבצע טיסות של חברת  סאן דור. סאן דור, צילום מסך
ליסבון בספטמבר - 589 דולר הלוך חזור/צילום מסך, סאן דור
מבצע טיסות של חברת  סאן דור. סאן דור, צילום מסך
פורטו ביולי - 397 דולרים הלוך חזור/צילום מסך, סאן דור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully