וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים להודו? קבלו בשדה כרטיס סים לשיחות וגלישה בחינם

יוזמה חדשה של משרד התיירות ההודי, מציעה לתיירים שינחתו בשדה התעופה של דלהי כרטיס סים שתקף ל-30 יום, באמצעותו ניתן להתקשר הביתה, לשלוח הודעות ולגלוש באינטרנט. הבעיה: הקיבולת שלו קטנה יחסית

שדה תעופה דלהי הודו. ShutterStock
לעשות "צ'ק-אין" בפייסבוק שנחתתם. שדה התעופה של דלהי, הודו/ShutterStock

הפתעה נעימה לאלו מכם שמתכננים לטוס להודו: הרשויות בשדה התעופה של דלהי ייספקו לעשרות אלפי התיירים המגיעים אליו, כרטיס סים בחינם עבור שיחות טלפון, שליחת הודעות וגלישה סלולרית.

היוזמה החדשה נועדה לשמור על החיבור של התיירים עם הרשתות החברתיות, כמו גם לעודד אותם להעלות צילומים שלהם מהודו לפייסבוק ולאינסטגרם. הכרטיס יהיה תקף ל-30 יום, אולם יספיק רק למספר שיחות והודעות, כמו גם לגלישה אינטרנטית של 50 מגה בייט בלבד.

הכרטיס יסופק לתיירים שיגיעו לשדה התעופה הבינלאומי "אינדירה גנדי" שבבירה ניו דלהי, אולם קיימת תוכנית להרחבת היוזמה גם ל-15 שדות תעופה בינלאומיים נוספים בהודו בשנים הקרובות. כרגע, השירות מוצע למי שיגיע למדינה וישתמש בשירות הוויזה האלקטרוני (e-visa), שמוצע לתיירים ב-150 מדינות בעולם, כולל ישראל, ונועד לקצר את התורים והביורוקרטיה של הוצאת ויזה.

כדי לקבל את כרטיס הסים, אנשים שטסים לדלהי יצטרכו להראות עותק של הוויזה האלקטרונית, כמו גם את הדף הראשון של הדרכון שלהם עם הגעתם.

לדבריו של שר התיירות ההודי מאהש שארמה, הוא קיבל את ההשראה ליוזמה מרעיון דומה שקיים בסרי לנקה. "היוזמה תעזור לתיירים ליצור קשר עם הקרובים להם בבית מיד עם הגעתם, כמו גם עם מלונות וסוכני תיירות שונים", הסביר השר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully