וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון הוויאגרה: לא תוכלו לעמוד בפניו

מלון "וידלה" בעיירה בלקפול שבצפון-מערב אנגליה, עבר מתיחת פינים ושינה את שמו למלון "ויאגרה", בכוונה להבהיר שמדובר בגסטהאוס זול. "האורחים חשבו שהם באים אל מקום יוקרתי", אמר בעל המלון שעורר זעם בקרב התושבים מקומיים

מלון ויאגרה באנגליה. ndependent, צילום מסך
"ישאיר אותך ער כל הלילה". הכניסה למלון הוויאגרה/צילום מסך, ndependent

בעיירה בלקפול, בירת מחוז לנקשייר שבחוף הצפון-מערבי של אנגליה, שוכן מלון קטן בשם "וידלה" (Vidella) ובו 29 חדרים. אבל לאחרונה הוא עבר מיתוג מחדש וכיום נקרא "מלון הויאגרה" (The Viagra Hotel), מה שהצית שערורייה בקרב המקומיים שחוששים שהשם החדש אינו הולם עבור עיירה משפחתית וידידותית.

בעקבות המיתוג החדש, המלון שנמצא ברחוב דיקסון רואד, מבטיח שהוא "ישאיר אותך ער כל הלילה" (משחק מילים באנגלית עם המונח keep up, כלומר גם "זקוף"). בעלי המלון, ניל מרשל, הסביר ל"אינדיפנדנט" הבריטי שהוא החליט לשנות את שם המלון כדי להבהיר שהמלון הוא גסטהאוס מוזל. "'לווידלה' לא היה שם הולם, כיוון שהאורחים שנהגו לבוא לכאן חשבו שהם באים אל מקום אלגנטי ויוקרתי", אמר ואילו הרי מדובר בגסטהאוס יחסית זול. בנוסף, מרשל מצפה ששינוי השם יגרום להבלטת המלון מבין שאר בתי המלון שבעיר שעמוסה מלונות. לדבריו, אנשים רבים חשבו שהשם החדש משעשע.

עם זאת, רבים אחרים לא ראו את שינוי השם באור חיובי והתלוננו שהוא אינו הולם. איוון טיילור, חבר המועצה שמייצג את הרשת שמייצגת את המלון, אמר: "אנחנו ריזורט משפחתי והשם החדש משאיר רושם רע". גם קלייר סמית', נשיאת "הישארו בבלקפול" (ארגון התיירות של העיירה), טוענת שהשם החדש ירחיק אורחים איכותיים מהעיר: "הדאגה היחידה שלי, היא שנראה אנשים מוזרים ביותר, שלא יראו את השם בהקשר המתאים - ופשוט יצחקו מכך - והמלונאים הטובים ייאלצו לתקן את העוול", אמרה.

עם זאת, שם המלון החדש "ויאגרה", שהיא תרופה המשמשת למניעת אין אונות אצל גברים ומיוצרת על ידי חברת פייזר, עלול להיות לרדת ממש כפי שעלה, היות ודובר של החברה מסר: חברת פייזר אינה תומכת או אישרה להשתמש במותג ויאגרה בעניין זה ותפעל באמצעים המתאימים".

מלון ויאגרה באנגליה. ndependent, צילום מסך
הבעלים רצה להבהיר שמדובר בגסטהאוס מוזל. מלון ויאגרה באנגליה/צילום מסך, ndependent

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully