וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייר קנדה משיקה קו טיסות ישיר ממונטריאול תל אביב

13.2.2017 / 13:31

אחרי שטראנסט אייר הודיעה על פתיחת קו ישיר בין ת"א למונטריאול, עושה זאת גם חברת התעופה הקנדית, אייר קנדה, שטסה כבר בקו טורנטו-תל אביב. הטיסות יופעלו פעמיים בשבוע

מונטריאול קו רקיע קנדה. ShutterStock
עוד חברת תעופה תגיע לכאן. מונטריאול/ShutterStock

אחרי שבישרנו לכם שחברת התעופה אייר טראנסט (Air Transat ) תתחיל לטוס ביוני הקרוב בקו מונטריאול-תל אביב, חברת תעופה קנדית נוספת מצטרפת לתחרות על היעד ופותחת קו טיסות ישיר למונטריאול החל מחודש יוני הקרוב.

אייר קנדה, שטסה מזה עשרות שנים בין טורנטו לתל אביב, תטוס פעמיים בשבוע למונטריאול, בימים שני ושישי ב-13:55 מישראל ותנחת במונטריאול ב-18:20. הטיסות ממנוטריאול יצאו בימים ראשון וחמישי בשעה 18:35 וינחתו למחרת בארץ בשעה 12:15. מחירי הטיסות יפורסמו באתר החברה רק החל מעוד יומיים, 15 בפברואר, אך יש להניח שהם יהיו סביב אלף דולרים לטיסת הלוך-חזור.

הטיסה תופעל באמצעות מטוס Airbus A330-300 עם 292 מושבים, ובו שלוש מחלקות שירות: מחלקת תיירים, מחלקת פרימיום אקונומי ומחלקת עסקים. כרטיסי הטיסה יהיו זמינים לרכישה החל מה-15 בפברואר 2017, בכפוף לאישורים סטטוטורים סופיים. הקו יפעל מה-22 ביוני 2017 ועד ה-16 באוקטובר 2017.

"אייר קנדה הפועלת בישראל מזה 22 שנים היא חברת התעופה הדומיננטית בקו קנדה-ישראל", אמר קיילין רובינסקו, מנכ"ל ונשיא אייר קנדה. "אנו שמחים להכריז על הרחבת הקיבולת אשר מהווה מענה לביקושים הגוברים בתחום העיסקי ותחום הפנאי והתרבות בין שתי המדינות".

מר רובינסקו הוסיף כי: "החל מחודש יוני 2017, אייר קנדה תשיק קו תעופה עונתי ישיר ללא חניית ביניים בין מונטריאול ותל אביב, ובכך תחזק את בסיס האם (HUB) שלה במונטריאול, שכמו בטורונטו, מציע רשת טיסות המשך נוחות למגוון יעדים בקנדה וארצות הברית. קו חדש זה גם משקף את אסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית המתמשכת של אייר קנדה, אשר גם מונטריאול תזכה ליהנות מיתרונותיה המשמעותיים. במהלך החודש תשיק אייר קנדה קו חדש ממונטריאול לשנגחאי, ובקייץ יושקו קווים חדשים לאלג'יריה, מרסיי רייקיאוויק ודאלאס".

ראש עיריית מונטריאול, מר דניס קודר, בירך על פתיחת הקו החדש, וציין כי "השקעה חשובה זו מעידה על חיוניות וחשיבות העיר מונטריאול כבסיס אם צפון אמריקאי חשוב. קשר אווירי חדש זה, שהושק על ידי אייר קנדה יסייע לתנועה האווירית ולמסחר בין שתי הערים בפרט ושתי הארצות בכלל. אין זה מפתיע כי הכרזה על פתיחת הקו באה בסמיכות לביקורה המוצלח של המשלחת המסחרית ממונטריאול בישראל לפני חודשים אחדים ומהווה מופת לקשרי הקהילה ,הכלכלה והמשפחה החזקים בינינו", סיכם מר קודר.

אייר קנדה. אייר קנדה, אתר רשמי
אחרי טורנוטו, פותחת קו גם למונטריאול. אייר קנדה/אתר רשמי, אייר קנדה

גם הקו לטורונטו יתרחב

הקו מטורונטו לתל אביב יתרחב אף הוא ויעמוד על 7 טיסות שבועיות. ביחד עם הקו למונטריאול, מעריכה החברה כי קיבולת הנוסעים תגדל ב-28% לעומת אשתקד.

אייר קנדה היא חברת התעופה הגדולה בקנדה והיא מעניקה שירות אווירי ליותר מ-200 שדות תעופה בשש יבשות. אייר קנדה היא בין 20 חברות התעופה הגדולות בעולם ושירתה בשנת 2016 יותר מ- 45 מיליון נוסעים.

החברה מפעילה טיסות ל-64 שדות תעופה בקנדה, 57 בארצות הברית ו-92 באירופה, המזרח התיכון, אפריקה, אסיה אוסטרליה האיים הקריביים, מקסיקו מרכז ודרום אמריקה.
החברה חברה בברית ה-Star Alliance, ברית חברות התעופה הגדולה בעולם, שחברות התעופה בה טסות לכ- 1,330 יעדים ב-192 ארצות שונות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully