וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-אטרקציה החדשה של ניו יורק: הכלבה שמחבקת בחינם את כולם

9.2.2017 / 10:50

אחת האטרקציות הכי חמות לאחרונה בניו יורק היא לא הסנטרל פארק או פסל החירות, אלא דווקא כלבת גולדן רטריבר מתוקה שמחבקת חינם את העוברים והשבים, ויש לה אפילו חשבון אינסטגרם עם 11 אלף עוקבים

עזבו אתכם מבניין האמפייר סטייט או מסנטרל פארק - האטרקציה הכי אטרקטיבית לאחרונה בניו יורק היא דווקא כלבה מתוקה, שהפכה לאחת הסלבס הכי מבוקשות בתפוח הגדול.

תכירו את לובוטינה (Louboutina), או לובי בקיצור, כלבת גולדן רטריבר בת חמש, שהפכה מפורסמת בזכות החיבוקים שלה. הכלבה שנקראת על-שם מעצב האופנה הצרפתי, כריסטיאן לובוטין (שהפך מפורסם לאחר ששרה ג'סיקה פארקר נעלה את נעליו ב"סקס והעיר הגדולה"), והבעלים שלה, סזאר פרננדז-צ'אבז, כבשו את רחובות שכונת צ'לסי בעיר, כשהם מציעים חיבוקים חינם לעוברים ושבים.

לדברי סזאר, לובי החלה להחזיק איתו ידיים כשהייתה בת שלוש וחצי, ומאז עברה לחיבוקים מלאים. את לובי תמצאו בדרך כלל בפינה המעודפת עליה בשדרה החמישית ופינת רחוב 17 בעיר, כשהיא יושבת זקופה ומחלקת חיבוק לכל דורש. "היא מאוד אוהבת אנשים ונהנת להיות בתוך קהל גדול, וכמובן היא אוהבת להצטלם ולא מתביישת מהמצלמה", סיפר סזאר לאתר Metro.

כה פופולרית לובי, שיש לה חשבון אינסטגרם ולו יותר מ-11 אלף עוקבים, כשאלפי פוסטים שלה כבר הועלו לרשתות החברתיות.

לובי אומנה להיות כלבה טיפולית במטרה להתנדב בבתי חולים ובמרכזי קשישים בניו יורק. סזאר עצמו עובד בבית החולים "הר סיני בית ישראל" במנהטן. לובי מצליחה לעצור את שטף ההולכים ושבים על מדרכות ניו יורק, וניו יורקים הנמרצים יש סוף-סוף סיבה לעצור רגע ולזכות בחיבוק חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully