וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורגן פרימן עוקץ: הפרסומת של טורקיש איירליינס נגד טראמפ

6.2.2017 / 11:33

חברת התעופה הטורקית יצאה בפרסומת ששודרה בליל הסופרבול, ובה מופיע מורגן פרימן שעוקץ את מדיניות ההגירה החדשה של טראמפ נגד מוסלמים. "אם אתם מאלו שנהנים מהשונויות ביננו, אנו מוכנים לקחת אתכם לחקור את העולם", נאמר בסרטון. צפו

Turkish Airlines

מדיניות ההגירה החדשה של הנשיא האמריקני טראמפ לא יורדת מהכותרות, ויש מי שמנצל זאת גם לתועלתו האישית. חברת התעופה הטורקית, טורקיש איירליינס, שטסה לארץ יותר מכל חברת תעופה זרה אחרת, שידרה אמש (א') פרסומת בליל משחק הסופרבול הפופולרי, ובו משולבת עקיצה נגד האיסור לכניסת מוסלמים מסוימים לארה"ב.

הכוכב של הסרטון הוא מורגן פרימן, שנראה יושב בניחותא במחלקת עסקים בטיסה של החברה ומדבר על אלו שאוהבים לחקור את העולם, למצוא אושר בפרטים הקטנים והשונויות וגם מוסיף עקיצה לנשיא האמריקני: "אם אתם אוהבים למצוא עונג בשונויות שבין האנשים, אם אתם אחד מאיתנו ואתם רוצים לחקור עוד על העולם הזה - אנחנו מוכנים לקחת אתכם אליו".

הפרסומת זכתה, כמובן, למיליוני צפיות בזכות אותם מיליונים שצופים בסופרבול, שנחשב למשדר שבו שיא הרייטינג בארה"ב. גם בשנה שעברה שידרה טורקיש תשדיר בליל הסופרבול, "באטמן נגד סופרמן", שהגיע ליותר מ-800 מיליון צופים ברחבי העולם.

הפרסומת החדשה מאתמול, בוימה על ידי הבמאי הנודע, מתיאס זנטנר, שביים פרסומות למותגים עולמיים רבים. הפרסומת צולמה בלוס אנג'לס בתוך 10 שעות עם צוות המונה 101 איש, ותשודר לקהל ב-16 ערוצי טלוויזיה ובערוצי התקשורת היוקרתיים ביותר בארבע יבשות.

מורגן פרימן בסרטון של טורקיש איירליינס סופרבול נגד טראמפ. Turkish Airlines, אתר רשמי
מורגן פרימן בסרטון של טורקיש איירליינס סופרבול נגד טראמפ/אתר רשמי, Turkish Airlines
מורגן פרימן בסרטון של טורקיש איירליינס סופרבול נגד טראמפ. Turkish Airlines, אתר רשמי
מורגן פרימן בסרטון של טורקיש איירליינס סופרבול נגד טראמפ/אתר רשמי, Turkish Airlines

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully