וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערבים טסים לטורקיה כרגיל: "למדו מהיהודים - איפה שזול הולכים"

2.1.2017 / 13:31

הנופש הזול שקורץ, האוכל המוכר, ההערצה לארדואן, הכבוד שמקבלים ברחובות כמוסלמים וכמובן הטלנובלות שמצולמות בטורקיה ופופולריות במגזר - חשבתם שערביי ישראל יפסיקו לטוס לטורקיה בעקבות הפיגוע בסילבסטר? תחשבו שוב. "אין שום ביטולים", מסביר מנכ"ל חברת תיירות ערבית

מערכת וואלה!

הפיגוע האחרון בערב ראש השנה האזרחית החדשה שהתחרש שלשום (שבת) באיסטנבול, שבו נהרגה גם הישראלית ליאן זאהר מטירה, לא מדיר את רגליהם של ערביי ישראל מטורקיה.

לדברי אמיר עאסי, מנכ"ל חברת התיירות רויאל פלקון איירליינס, שהתארח באולפן וואלה!NEWS, "אין שום ביטולים גם אחרי הפגיעו, והערבים לא מפחדי וחושבים ש'לי זה לא יקרה'". לדבריו, כ-120 אלף ערבים טסו לטורקיה בשנה החולפת, והוא מנה כמה סיבות לכך.

ראשית, המחיר הזול שקורץ לכיס הערבי. "הם למדו מהיהודים - איפה שזול הולכים", הוא אומר. עוד מוסיף עאסי, כי גם הנוחות והכבוד שמרגישים ערביי ישראל במדינה מוסלמית אינה מורגשת במדינות אירופה, בטח לא בתקופה האחרונה. עאסי גם מונה את המסעדות והקולינריה הטורקית ש"מכירה מקרוב את הבטן הערבית" ועל כן הטעמים הביתיים מאפשרים לתיירים הערבים לאכול מזון מועדף. גם השופינג הוא חלק חשוב בחופשה של ערביי ישראל במדינה, וניתן לקנות בה מותגים במחירים טובים יותר. וסיבה חשובה לא פחות - הטלנובלות שמצולמות בטורקיה ופופולריות מאוד במגזר, והרצון להתחקות אחר כוכבי הסדרות, בתיהם ומותגי האופנה שהם לובשים.

עאסי סבור, שגם הפיגוע האחרון הכואב, שבו נהרגו 39 בני אדם, ביניהם תיירים זרים רבים, לא יפגע בנהירה של ערביי ישראל לטורקיה או לשארם א-שייח במצרים או לירדן. אולם רבים, לדבריו, היו רוצים גם להגיע לדובאי, קטאר ושאר מדינות המפרץ שאי אפשר להגיע אליהם עם דרכון ישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully