וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האי האקזוטי שייתן לכם 300 דולר לבזבוזים אם רק תגיעו אליו

זו לא מתיחה: איי הבתולה חוגגים 100 שנה, ואתם מקבלים 300 דולר לבזבוזים אם רק תגיעו. וכמה תעלה לכם הטיסה מתל אביב? שודדי הקריביים, בהפוכה

טרנק ביי אי סנט ג'ון איי הבתולה האמריקניים. ShutterStock
אם תגיעו, תקבלו 300 דולר. מפרץ טרנק באי סנט ג'ון, איי הבתולה האמריקניים/ShutterStock

כאשר אתם מפנטזים על החופשה הבאה שלכם, אתם אולי רואים את עצמכם שרועים על חוף אקזוטי, כאשר לצדכם שייק פירות טרי. רגע, זו לא הפנטזיה שלכם? ובכן, כדאי שזו אכן תהיה. מדוע? מסתבר שכל מי שיגיע לנפוש בשנת 2017 באיי הבתולה של ארצות הברית, יקבל דולרים 300 דולרים לבזבוזים. וזו בהחלט לא מתיחה.

ולמה מגיע לכם כל הטוב הזה? כחלק מחגיגות ה-100 לייסוד איי הבתולה כחלק מהטריטוריה האמריקאית (בשונה מאיי הבתולה הבריטיים), הוחלט להעניק את התשורה הזו לתיירים הפוקדים את המקום, השוכן בים הקריבי.

ניתן להשתמש בכסף לסיורים בנושאי היסטוריה או תרבות וכן לפעילויות תיירותיות שונות, בהן סיורים ופעילויות בדגש אקולוגי, כניסה למוזיאונים, פעילויות מאורגנות בטבע, שיט בקיאקים ועוד. כל זאת, במטרה להעמיק את הידע של הקהל הרחב אודות האיים. כמובן, אם תכננתם לבלות את כל החופשה על החוף, ההטבות הללו אינן רלוונטיות עבורכם.

מי שיגיעו לאיי הבתולה בחודש מרץ (החודש שבו יתקיימו חגיגות ה-100), יקבלו גם מזכרת ייחודית.

כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר VisitUSVI.com ולהזמין חופשה של מינימום 3 לילות באחד מהמלונות המשתתפים במבצע, באי סנט ג'ון או סנט תומאס (באיי הבתולה של ארה"ב עשרות איים, מהם ארבעה איים מרכזיים). לאחר ביצוע ההזמנה, תקבלו ממחלקת התיירות המקומית שוברים או נקודות זיכוי בגובה של 300 דולרים.

מסתבר, אגב, שבאי סנט תומאס שוכנים בית כנסת עתיק ומוזיאון קטן להיסטוריה יהודית. מעניין אם ההטבות המיוחדות תקפות גם לביקורים בהם.

אי סנט תומאס איי הבתולה האמריקניים. ShutterStock
כאן שוכנים בית כנסת עתיק ומוזיאון קטן להיסטוריה יהודית. האי סנט תומאס באיי הבתולה/ShutterStock
איגואנה אי סנט ג'ון איי הבתולה האמריקניים. ShutterStock
גם טבע וחיות הם חלק מנוף האי. איגואנה באי סנט ג'ון/ShutterStock

כמה עולה לטוס מישראל לאיי הבתולה?

כדאי לדעת, כי חודש מרץ הוא גם החודש היבש ביותר בשנה באיי הבתולה, אבל גם בעונה הגשומה (יוני-אוקטובר) תמצאו ימים שטופי שמש. כך או אחרת, ההבדלים בין עונות השנה קטנים למדי מבחינת הטמפרטורות, הנוחות ברוב הזמן.

בחודש מרץ, שבו ייערכו החגיגות, מחירו של כרטיס מתל אביב לאי סנט תומאס מתחיל בכ-3,000 שקלים לאדם (הלוך ושוב). הטיסה כוללת עצירה ביניים אחת לפחות (באירופה ו/או בניו יורק או במיאמי), ולכן צפו לבלות בדרכים כ-20 שעות ואף יותר. בחודש יולי, המחיר מטפס ומתחיל בכ-4,500 שקלים לאדם. מחירים דומים מוצעים גם בחודש אוקטובר.

איי הבתולה. Creative Commons
הדגל של איי הבתולה האמריקניים/Creative Commons
אי סנט תומאס איי הבתולה האמריקניים. ShutterStock
לפחות 3,000 שקלים לאדם יעלה לטוס לכאן מישראל. איי הבתולה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully