וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ת"א בפנים? נבחרו הערים הגאות הטובות בעולם ל-2016

20.12.2016 / 5:03

אתר GayCities ערך השבוע אירוע חגיגי בלאס גאס, ובו מנה את רשימת הערים הטובות ביותר עבור גייז ברחבי העולם בשנה האחרונה. במקום הראשון זכתה סן פרנסיסקו, חביבת הקהילה, אבל מה עם תל אביב?

נישואים חד-מיניים בסיטי הול, סן פרנסיסקו יוני 2015. AP
הכי גיי פרנדלי. זוג גאה למרגלות בניין העירייה בסן פרנסיסקו/AP

התיירות הגאה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשחברי קהילת הלהט"ב כבר סימנו לעצמם את המקומות שבהם נמצאות מירב האטרקציות, המסיבות וחופי הים הכי שווים.

ובתוך כך, אתר GayCities פירסם השבוע את רשימת הערים הטובות ביותר עבור גייז ברחבי העולם, והודיע על כך באירוע חגיגי שנערך בלאס וגאס, כשבמקום הראשון מדורגת עיר המזוהה מאוד עם הקהילה - סן פרנסיסקו שבמערב ארה"ב - שזכתה ל-22 אחוזים מסך ההצבעות. אחריה ברלין ובמקום השלישי דורגה ניו יורק.

אורלנדו, גם היא בארה"ב, זכתה בתואר "עיר השנה" בעקבות הרצח במועדון הגאה ה-Pulse השנה, ויכולת ההתאוששות המהירה שלה. ברלין ולונדון נבחרו יחד כערים הטובות ביותר להיות בהן להט"ב רווק/ה.

ומהו היעד שבו מתקיים פסטיבל הגאווה הטוב ביותר? ובכן, ניו אורלינס היא הזוכה. מדריד זוכה כמקום הטוב ביותר עבור "גן עדן קולינרי", פורטו ויארטה במקסיקו בקטגוריה "כיף בשמש", שטוקהולם כיעד הגאה החדש" וניו יורק כ"יעד התרבות הגאה הטוב ביותר".

תל אביב, לצערנו, למרות שנחשבת יעד תיירות גאה מובהק בעולם, לא נמנית עם הערים הטובות ביותר עבור הקהילה ב-2016. אולי בשנה הבאה בתל אביב הגאה.

דגל הגאווה גייז סן פרנסיסקו. ShutterStock
זכתה ל-22% מהקולות. סן פרנסיסקו/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully