וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע ששכח את הבגדים שלו, עשה צ'ק-אין בספידו קטן

19.12.2016 / 11:38

אדם מגיע לשדה תעופה באפריקה ומנסה לעלות על הטיסה שלו הביתה כשלגופו בגד ים זעיר בלבד. מסתבר שהיתה לו סיבה טובה לעשות זאת

נוסע עשה צ'ק אין בבגד ים ספידו. : The Mirror, צילום מסך
החליט ללכת עם הפדיחה שלו עד הסוף. גרג בנאטין בדלפק South African Airways/צילום מסך, : The Mirror

העוברים ושבים בשדה התעופה של מלאווי שבמזרח אפריקה, לא ישכחו את המחזה הזה במהרה: נוסע ביצע צ'ק-אין לטיסה של חברת South African Airways בעודו לבוש בבגד ים זעיר בלבד. וכך, עם ספידו הדוק על אזור חלציו וכפכפים לרגליו, גרג בנאטין עשה את דרכו בניחותא בשדה התעופה.

בעיתונות הבריטית דיווחו כי האיש השתתף בתחרות שחייה שנערכה באגם מלאווי למטרות צדקה, אך שכח להצטייד בבגדים להחלפה. מסתבר שלאחר שבנאטין וחבריו לקבוצת השחייה (המכונים 'השחיינים המטורפים', Mad Swimmers), סיימו את המשחה, הם עלו לאוטובוס האיסוף שהוביל אותם לשדה התעופה. רק בשלב זה קלט האיש, תושב דרום אפריקה, כי שכח את בגדי ההחלפה שלו.

בנאטין, שהחליט ללכת עם הפדיחה שלו עד הסוף (ובמיוחד לאור העובדה שגם חבריו לקבוצה עודדו אותו לעשות זאת) החליט שלא לשאול מהם בגדים, ופשוט לטוס הביתה בלבושו הנוכחי: ספידו זעיר. "איכשהו, אף אחד לא טרח להזכיר לי שצריך להצטייד בבגדים להחלפה גם עבור הדרך חזרה", הוא התבדח עם העיתונאים. "וכך, בעודנו מתענגים על ההישג שלנו בתחרות עם כמה בירות, קלטתי שאני רק עם הספידו שלי. משם זה פשוט התגלגל הלאה". לדבריו, חבריו אספו כסף וטענו כי אם יעז לטוס הביתה בעודו לבוש כך, יזכה לקבל מהם תשורה כספית.

"וכך, נסענו באוטובוס במשך ארבע שעות מהאגם לשדה התעופה. מיד עם הגעתנו לטרמינל, הודיע לי איש ביטחון שלא אוכל להיכנס כך פנימה. אחרי שהסברנו לו שזה חלק מאירוע צדקה, הוא התרצה ואישר לנו להיכנס".

נוסע עשה צ'ק אין בבגד ים ספידו. : The Mirror, צילום מסך
שכח להצטייד בבגדים להחלפה. גרג בנאטין בצ'ק אין/צילום מסך, : The Mirror
נוסע עשה צ'ק אין בבגד ים ספידו. : The Mirror, צילום מסך
"שאלו אותי מספר שאלות כדי להבין את הסיטואציה". גרג ואנשי הביטחון בשדה/צילום מסך, : The Mirror

"רצו שאשב כך במעבר"

בנאטין ממשיך ומספר כי הקבוצה חלפה על פני עמדת הבידוק הראשונה מבלי לעורר יותר מדי מהומות, אם כי ראשים רבים הסתובבו ונוסעים רבים פרצו בצחוק. "אנשי הצוות בדלפק חברת התעופה דמעו מרוב צחוק והתעקשו שאני חייב לשבת במעבר, כדי שכל מי שעולה למטוס יראה אותי כך".

באופן טבעי, רבים מהנוכחים בטרמינל צילמו את המחזה ואף העלו את תמונותיהם לרשתות החברתיות. התהליך כולו נעצר בעמדות ביקורת הגבולות, שם התבקש בנאטין על ידי אנשי הביטחון להתלבש לפני העלייה למטוס. "בשלב הזה, עצרו אותי לתשאול קצר. הם היו מאוד ידידותיים וצעדנו לעבר חדר פרטי שבו שאלו אותי מספר שאלות כדי להבין את הסיטואציה. לצערי, מאחר שלא היו לי מסמכים שאישרו כי אירוע הצדקה כולל גם את נסיעתי בבגד ים, התבקשתי להתלבש".

מעניין לגלות, כי מסעו החושפני של בנאטין תרם להגברת המודעות לאירוע הצדקה, ובזכותו גויסו 2,000 ליש"ט (כ-9,600 שקל) נוספים. קבוצת השחייה שלו עורכת אירועים מעין אלו אחת לשנה. בשנה שעברה, הם שחו כ-17 ק"מ, מספרד למרוקו, בארבע שעות בלבד, והשנה צלחו כ-25 ק"מ באגם מלאווי. התרומות כולן מיועדות לצדקה עבור ילדים במצוקה.

נוסע עשה צ'ק אין בבגד ים ספידו. : The Mirror, צילום מסך
נוסע עשה צ'ק אין בבגד ים ספידו/צילום מסך, : The Mirror
נוסע עשה צ'ק אין בבגד ים ספידו. : The Mirror, צילום מסך
נוסע עשה צ'ק אין בבגד ים ספידו/צילום מסך, : The Mirror

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully