וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינים שוברים את השוק: 399$ לטיסה ישירה לבייג'ינג

18.12.2016 / 14:52

חברת התעופה הסינית, היינאן איירליינס, שוברת את שוק הטיסות לסין עם מחיר זול במיוחד להמראות בינואר. כמה תעלה טיסה מקבילה באל על? (רמז: כמעט פי 2)

היינאן איירליינס/צילום: מערכת וואלה!

בווידאו: כמה יעלה לטוס לסין עם היינאן איירליינס, או עם אל על?

עד לפני שנה זה היה נראה כמו חלום רטוב: קו הטיסות הישיר היחיד לסין היה כולו בבלעדיות של אל על, ללא מתחרים, ורמות השירות והמחיר לא אותגרו. מנעד האפשרויות לכל מי שרצה לטוס לארץ הקניות הבלתי מעורערת היה חייב לעשות זאת עם עצירה אחת או שתיים ביעד ביניים.

אבל מאז עברו הרבה סינים בנתב"ג, ומי שרוצה לטוס בחודש ינואר לבייג'ינג ישלם לא יותר מ-399 דולר בלבד. מדובר אמנם, במבצע מכירות נרחב של חברת התעופה הסינית, היינאן איירליינס, אבל גם המחיר הרגיל לא מרתיע ועומד על 550 דולר בלבד.

איך שלא מסתכלים על זה, מדובר במחיר שזול יותר ממחיר של חבילת נופש באירופה שנמכרת בסוכנויות הנסיעות הגדולות בישראל, וכזה שמשאיר את מתחרתה העיקרית של היינאן ללא יכולת להגיב ממש.

לפי בדיקה של וואלה! תיירות, מחיר טיסה לבייג'ינג בין התאריכים 16-9 בינואר מוצע על ידי החברה הסינית ב-399 דולרים בלבד לעומת מחיר של 789 דולר שמציעה חברת אל על. חברות התעופה הזרות מציעות אמנם מחיר של 410 דולר, אבל בדרך תצטרכו לעצור בשתי מדינות ולהאריך את הטיסה באופן משמעותי.

מנציגות חברת היינאן איירליינס בישראל נמסר, כי היינאן ממשיכה לבסס את אחיזתה בשוק הישראלי, ולצד הגדלת תדירות הטיסות בקו תל אביב-בייג'ינג לארבע טיסות בשבוע, החברה מציגה מחירי חורף מוזלים במטרה לחזק את המגמה החיובית בהגדלת הנוסעים דרכה לסין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
399$ ישיר מישראל. אתר היינאן איירליינס מציג את מחירי המבצע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully