וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואוקוסט בלבן: תכירו את אתר הסקי הזול החדש של אירופה

13.12.2016 / 0:08

אתר הסקי בנסקו בבולגריה, שנודע תמיד כזול ביותר, איבד את מקומו לאתר קרנסקה גורה שבסלובניה, כך לפי סקר חדש, שבו תעלה חופשת הכל כלול לזוג+2 ילדים - שימו לב - רק 5,181 שקלים. זה הזמן להוציא את המגלשיים מהבוידעם

סקי קרנסקה גורה סלובניה. ShutterStock
יעד סקי זול חדש מחכה לכם. קרנסקה גורה שבסלובניה/ShutterStock

בקרב גולשי הסקי הישראלים, ובכלל בעולם, אתר הגלישה בנסקו, שבבולגריה נחשב לזול ביותר באירופה. לא מעט ישראלים, רובם גולשים מתחילים, "מתגלחים" באתר הזה ולומדים את רזי הספורט החורפי הלבן.

אבל מסתבר שאתר הגלישה קרנסקה גורה (Kranjska Gora) שבסלובניה, הוא אתר הסקי הזול ביותר באירופה מבין 16 אתרים ברחבי היבשת על ידי אתר חפשות הסקי הבריטי Crystal Ski, כשהוא מדיח מהמקום הראשון את בנסקו ש"שלט" כאתר הזול ביותר במשך העשור האחרון.

האתר הסלובני שבצפון-מערב המדינה, נמצא כזול ביותר לחופשה בת שישה ימים, הכוללת השכרת ציוד, סקי-פס והדרכה בבית ספר לסקי, ארוחת צהריים ומספר משקאות בעלות של 5,181 שקלים לזוג ושני ילדים. נושא ההדרכה למשפחה בסקי היווה פקטור רציני במחיר, כשבסלובניה עלתה ההדרכה 1,644 שקלים, בעוד בבולגריה 2,612 שקלים.

למרות שהשכרת ציוד סקי וסקי-פס עדיין הכי זולים בבנסקו, העלות הכוללת של חופשה זהה ביעד הבולגרי עומדת על סכום של 5,563 שקלים - 7.5 אחוזים יותר מאשר בסלובניה.

אתרים צרפתיים ושוויצרים שנסקרו, נאלצים להתחרות מול האתרים האיטלקיים והאוסטריים על קהל הגולשים, חוץ מאתר בקיצבהיל באוסטריה היוקרתי. בנוסף, אתרי הסקי בשווייץ שומרים עדיין על המוניטים שלהם כיקרים ביותר באירופה, כשבאתר הסקי ונגן (Wengen) הסכום לחופשה זהה יעמוד על 11,587 שקלים לזוג עם שני ילדים.

סקי קרנסקה גורה סלובניה. ShutterStock
בצפון-מערב סלובניה, ישנם הרים מושלגים ויופי של סקי. קרנסקה גורה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully