וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל מלון הציץ לאורחת מתפשטת, ונתפס. איך פיצו אותה?

מנהל המלון באנגליה הציץ לקלייר דיי, בת ה-27, בעת שהתקלחה. אבל היא תפסה אותו, ורשת בתי המלון הציעה פיצוי שנראה כמו בדיחה גרועה. "זה היה כמו סרט אימה", היא משחזרת

מנהל במלון באנגליה הציץ לאורחת במקלחת. Facebook, צילום מסך
האורחת זיהתה את המציץ, ששוחח עמה קודם. קלייר דיי/צילום מסך, Facebook

צעירה בריטית תפסה את מנהל בית המלון שבו התארחה, בעודו מציץ עליה בעת שפשטה את בגדיה בחדר הרחצה. זה קרה סמוך לעיר הקטנה דרלינגטון שבצפון-מזרח אנגליה, במלון Walworth Castle של רשת Best Western, השוכן בטירה עתיקה.

קלייר דיי, אשת מכירות בת 27, נכנסה לחדרה, ומיד לאחר שהתפשטה ונותרה ערומה, קלטה "אדם שפניו לחוצות אל חלון הזכוכית של חדר הרחצה", כדבריה.

קלייר, נשואה ואם לשניים מנוטינגהאם, זיהתה מיד שמדובר במנהל המשמרת של בית המלון - אותו אדם שקודם לכן, בעודה סועדת לבדה את ארוחת הערב שלה, ניסה לפתוח עמה בשיחה.

מנהל במלון באנגליה הציץ לאורחת במקלחת. Facebook, צילום מסך
"צרחתי ומיד שמתי על עצמי משהו. ואז הוא פשוט נעלם"/צילום מסך, Facebook
מנהל במלון באנגליה הציץ לאורחת במקלחת. Facebook, צילום מסך
הוצע לה לילה חינם כפיצוי על עוגמת הנפש/צילום מסך, Facebook

"כמו סרט אימה"

"הבטן שלי התהפכה", היא מספרת. "הרגשתי כמו בסצנה שלקוחה מסרט אימה. ראיתי את ההשתקפות שלו במראה שבחדר הרחצה. צרחתי ומיד שמתי על עצמי משהו. ואז הוא פשוט נעלם".

הצעירה התקשרה לדלפק הקבלה ודיווחה על האירוע. נאמר לה לנעול את דלתה ולהתקשר שוב בבוקר. היא סיפרה ל-Daily Mail כי מרוב פחד לא נרדמה במשך כל הלילה, ואף הזיזה את השידה ממקומה כדי לחסום את דלת חדרה, ליתר ביטחון.

בבוקר הגיעו השוטרים למקום ולאחר חקירה קצרה קיבל המציץ אזהרה בלבד, וזאת מאחר שמדובר בעבירה הראשונה שלו. לאחר שמעשהו נחשף באמצעות מצלמות האבטחה של המלון, הוא ככל הנראה פוטר מעבודתו.

קלייר התלוננה על המקרה בפני הנהלת רשת בתי המלון - וכפיצוי הוצע לה לילה חינם. היכן? באותו מלון בדיוק שבו עברה את החוויה המצמררת.

"אני זועמת", היא מספרת. "שבועיים שלמים אחרי המקרה, פחדתי להישאר לבדי ובעלי, ניק, נאלץ לקחת חופשה ממקום העבודה שלו ולשהות לצדי כל הזמן. והמנהל שהציץ? הוא יצא מזה בלי פגע. אני מרגישה מחוללת, ועדיין סובלת מהטראומה הזו".

מנהל במלון באנגליה הציץ לאורחת במקלחת. Facebook, צילום מסך
"שבועיים שלמים אחרי המקרה, פחדתי להישאר לבדי"/צילום מסך, Facebook
  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully