וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה היה היעד שלכם השנה? הצביעו ואולי תזכו בחופשה במלדיביים

9.12.2016 / 8:15

אתר "למטייל" בשיתוף וואלה! תיירות, יוצאים זו השנה השנייה ברציפות בפעילות ייחודית, במסגרתה ייחשפו היעד של השנה, חברת התעופה הכי טובה, היעד המושלם לחופשה משפחתית ועוד. בואו להשפיע, ואולי תזכו בחופשה זוגית של קלאב מד במלדיביים

שנורקלינג, האיים המלדיביים. ShutterStock
המלדיביים. מתאים לכם לקבל חופשה פה?/ShutterStock

לאור ההצלחה הסוחפת אשתקד, אתר "למטייל" בשיתוף וואלה! תיירות, יוצאים זו השנה השנייה ברציפות בפעילות ייחודית ומרתקת, במסגרתה ייחשפו כל היעדים, הטיולים בחו"ל והגאדג'טים לטיולים השווים ביותר לשנת 2016 - "המצעד השנתי של למטייל" - מסכמים שנה של טיולים.

הפעילות שעלתה באתר "למטייל" כוללת מגוון שאלות על חופשות ויעדים בעולם שנמצאו כמובילים ביותר במהלך השנה החולפת. כל שאלה מוצגת עם מספר אפשרויות לבחירה ומלווה עם תמונה יפהפייה המייצגת את היעד, ואתם מתבקשים לסמן את היעד המוביל ביותר לדעתכם.

בין השאלות שמופיעות במצעד הגדול של השנה: מהו היעד הכי שווה לשנת 2016; מהו הטרק השווה ביותר של השנה; יעד הבטן-גב של השנה; החופשה העירונית הכי שווה של השנה; היעד המושלם לחופשה משפחתית עם ילדים; אתר הסקי הכי שווה של השנה; חברת התעופה הכי טובה של השנה; גאדג'ט הטיולים הכי שווה של השנה, ועוד.

בין הגולשים תיערך הגרלה והזוכה המאושר יזכה בחופשה זוגית מפנקת הכוללת: טיסה ושהות בת שבעה לילות במועדון kani 4&5Ψ במלדיביים, מתנת קלאב מד.

הפעילות החלה ב-8 בדצמבר 2016 ותימשך שלושה שבועות עד ה-27 בדצמבר, כאשר התוצאות תיחשפנה ביום למחרת ב-28 לדצמבר 2016 וגם ההגרלה הגדולה מבין המשתתפים במצעד, שתקבע מי יזכה בחופשה זוגית חלומית במלדיביים.

בסיום הפעילות אתר "למטייל" יעבד את הנתונים ויחשוף את תוצאות דירוג הגולשים והעדפות הצרכן הישראלי בוואלה! תיירות, כך שיש למה לצפות...

לדברי ליאור כהן, עורכת המצעד השנתי ב"למטייל": "המצעד השנתי כולל עשר קטגוריות מרכזיות מעולם התיירות והתעופה, שמייצגות לדעתנו את ההעדפות והחלומות של הישראליים. במסגרת סיכומי השנה בעולם התיירות החלטנו לתת לגולשים לבחור ולדרג מהם היעדים המנצחים שלהם ולשים אותם במרכז".

על מנת לבחור את היעד שלכם ולהשתתף בהגרלת חופשה במלדיביים, היכנסו ל"מצעד השנתי של למטייל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully