וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז איפה היינו? היעדים הכי מצולמים בעולם באינסטגרם ב-2016

כמעט כל מי שטס לחו"ל, ישר מעלה לאינסטגרם צילום מהיעד. אז איפה הגולשים בעולם היו ב-2016? הנה ההשטאגים הכי פופולריים בתחום החופשות והנסיעות שלנו, אליבא דאינסטוש. וגם: מהו האתר שהכי ביקרו בו השנה?

ShutterStock

בווידאו: 10 המדינות המומלצות לטיול ב-2017 שנבחרו על ידי הלונלי פלנט

האינדיקציה הטובה ביותר לדעת איפה טיילו השנה אנשים בעולם, מהו היעד שעולה, ומאידך יורד ומה נחשב פופולרי עבור תיירים - הוא ההאשטאג באינסטגרם. אז הרשת החברתית פירסמה את 10 היעדים שחבריה הכי תייגו השנה, ביניהם כמה יעדים מפתיעים ביותר, שמיד נגיע אליהם.

מעבר לכך, אינסטגרם גם דירגה את המקומות הכי מתוייגים בעולם:
1. פארק דיסני (בכל העולם)
2. יוניברסל סטודיו (בכל העולם)
3. סנטרל פארק, ניו יורק
4. טיימס סקוור, ניו יורק
5. מגדל אייפל, פריז
6. מוזיאון הלובר, פריז
7. ה"סטריפ", לאס וגאס
8. רציף סנטה מוניקה, לוס אנג'לס
9. גשר ברוקלין, ניו יורק
10. פארק VDNKh , מוסקבה

אגב, לאס וגאס, המלון המצולם ביותר באינסטגרם הוא MGM Grand - מלון ראשון מתוך ארבעה שבעיר החטאים בעשרת המלונות הכי מצולמים. המוזיאון הכי מצולם הוא הלובר בפריז, אחריו המטרופולין בניו יורק ובמקום השלישי המומה - גם הוא בעיר.

אבל מעניין מכל הם היעדים שהיו הכי פופולריים השנה, ובהם ביקרו הכי הרבה אנשים. אז ניו יורק, אהובתנו, היא היעד הכי פופולרי ומצולם באינסטוש ב-2016. בנוסף, כפי שראיתם ברשימה למעלה, העיר התוססת מחזיקה בשלושה מתוך עשרת המקומות הכי מצולמים בעולם ברשת זו - הסנטרל פארק, טיימס סקוור וגשר ברוקלין.

ומי עוד בין עשרת היעדים הגדולים באינסטוש השנה? הנה הרשימה.

2. לונדון

היעד השני הכי פופולרי הוא לונדון, בירת אנגליה, שמתכוננת לחג המולד גם היא ועוטה על עצמה אורות וכמובן פתחה, כמו בכל אירופה, את שוקי חג המולד שלה. בשנה שעברה לונדון מוקדמה במקום השלישי, כך שעבורה זו קפיצה של שלב אחד קדימה. ניו יורק, מאחורייך!

3. מוסקבה

בירת רוסיה המושלגת קוטפת את המקום השלישי בין היעדים הכי מצולמים השנה, והשלג שכבר מכסה אותה בהחלט מוסיף לאווירת חג המולד הקרבה.

4. סאו פאולו

העיר הברזילאית נהנית משמש רוב השנה, וייתכן שגם האולימפיאדה של 2016 שהתקיימה ברחבי ברזיל בקיץ האחרון תרמה לעליית קרנה של סאו פאולו בקרב המיליונים שביקרו בה.

5. פריז

בירת צרפת עברה שנה לא קלה מבחינת אירועי טרור, שהדירו את רגליי התיירים ממנה. אבל פריז כמו פריז, היא עיר שלא שוכחים כל כך מהר והתיירים מיהרו לחזור אליה עם הרגיעה מהאירועים האלימים. אמנם נסיגה משנה שעברה (מקום 2), אבל בהחלט בחמישייה הפותחת.

6. לוס אנג'לס

עיר המלאכים האמריקנית תופסת את המקום השישי באינסטוש, ומעבר להוליווד, בברלי הילס והלייקרס יש לה בהחלט מה להציע. כשכולם מתחבאים מהקור בימים אלו, באל.איי מזג האוויר נוח וידידותי לתיירים, וכעיר השוכנת על חוף הים תהיו בטוחים שהלא מעט נוהרים אליה במשך כל השנה.

7. סנט פטרסבורג

רוסיה מכניסה עוד יעד לעשירייה הגדולה, והפעם זו עיר הנמל שבצפון-מערב רוסיה והשנייה בגודלה במדינה. סנט פטרסבורג היא אטרקציה בזכות "הלילות הלבנים" שבה, כמו גם אבן שואבת לחובבי אופרה, קונצרטים ותרבות, בעיקר גם בזכות מוזיאון הארמיטאז'.

8. ריו דה ז'ניירו

ושוב, תופעת האולימפיאדה נותנת את אותותיה על ברזיל, שמכניסה את ריו למקום השמיני בעשירייה הראשונה. היא אמנם לא בירת המדינה, אבל בהחלט העיר הדומיננטית בה וכל תייר בברזיל מגיע אליה בסופו של דבר.

9. איסטנבול

ואם פריז עברה טלטלה ששיבשה את כמות התיירים אליה - מה נאמר על איסטנבול, שבה לא הפסיקו אירועי הטרור כל השנה. עם זאת, היא אחד היעדים שהגולשים תייגו הכי הרבה ב-2016 - כנראה שאי אפשר לקחת לה את מה שיש לה להציע. ויש לה.

10. ג'קרטה

את עשרת היעדים הכי מתויגים באינסטגרם סוגרת בירת אינדונזיה, שאמנם לא נחשבת כיעד תיירות פופולרי בעולם, אבל שייכת למדינה שבה אוכלוסיית המוסלמים הגדולה בעולם - מה שאומר מיליונים רבים של תיוגים ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully