וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הניסים והטיולים: היעדים הכי אטרקטיביים לחנוכה 2016

28.11.2016 / 5:14

הנה מגיעה החופשה האחרונה של השנה (לחלקנו) והפעם חנוכה וחג המולד נחגגים במקביל - שמחה כפולה למי שרוצה להדליק נר בגולה וגם ליהנות משווקי חג המולד הנוצצים. בדקנו מהם היעדים הכי חמים השנה וכמה תשלמו על נופש בחו"ל בחג האורות

מערכת וואלה!

חופשות חגי תשרי חלפו מזמן, והחופשה הקרבה הבאה שלנו, לפחות לילדים, מגיעה בסוף דצמבר. חג החנוכה מספק לא מעט ימי חופש בעיקר לתלמידים, והרבה משפחות מתכוונות לנצל את העובדה שהשנה החג חופף לתקופת חג המולד, מה שמסביר את הביקוש לחופשות בתקופה זו.

אז כדי לבדוק מהם היעדים הפופולריים לחנוכה וחג המולד בחו"ל, ביקשנו מאמדאוס ישראל, חברה לפתרונות טכנולוגיים בתחום התיירות, לבדוק כמה תעלה לכם חבילה ממוצעת של 4-3 לילות במלונות 4 כוכבים באירופה.

אז מסתבר שפראג, בירת צ'כיה, היא היעד המבוקש ביותר לתקופה זו, עם מחיר ממוצע של 664 דולר לאדם. אחריה ברשימה ברלין עם מחיר ממוצע לנוסע של 604 דולר ובמקום השלישי בוקרשט עם 554 דולר לאדם בממוצע.

במקום הרביעי בטבלת עשרת היעדים המובילים - לונדון - עם המחיר הממוצע לנוסע של 802 דולר לאדם. אחריה ברצלונה עם 579 דולר ובודפשט תופסת את המקום השביעי עם 596 דולר. אמסטרדם עם 630 דולרים בממוצע לנופשון של 4 לילות, סופיה עם 351 דולר ובמקום התשיעי והאחרון סוגרת את הרשימה ורשה עם 579 דולר בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully