וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Airbnb למען נפגעי השריפה: קורא לישראלים להשכיר דירות בחינם

25.11.2016 / 0:01

אתר השכרת הדירות העולמי קורא לישראלים לפתוח את דלת הנכס שלהם ללא תשלום עבור מפוני השריפות בארץ, ושלח הודעות לאלפי לקוחותיו. "נוותר למארחים על העמלות לאתר ונעניק ביטוח לדירה ותכולתה", נכתב בהודעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגייסות למען מפוני השריפה. Airbnb/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שבתי מלון, צימרים וכפרי נופש בארץ פתחו את ליבם ואת חדריהם עבור מפוני השריפות השונות בארץ, בעיקר בחיפה, עתה באה מחווה יפה מאתר השכרת הדירות העולמית Airbnb, שמבקש ממשכירי הדירות שלו לתת למפוני השריפה בישראל לגור ללא תשלום.

ל-Airbnb יש תוכנית תגובה לאסונות טבע בעולם, העונה לשם Disaster Response Program, שבאמצעותה הוא ממפה אסונות בעולם, כמו רעידת האדמה האחרונה בניו זילנד, או הוריקן "סנדי" שפגע בניו יורק ב-2012 והשאירו אנשים רבים ללא קורת גג, ומבקש מהם להציע את הנכס שברשותם לחסרי הבית, כשעל הנכס יהיה חל ביטוח הדירה ותכולתה כמו בזמן השכרה רגילה.

היום נכנסה לתוכנית הזו השריפה בחיפה ובכל ישראל, ו-Airbnb שלח אי-מיילים למאות מחבריו באתר בבקשה לפתוח את ביתם לארח את תושבי ישראל. אחד המארחים הישראלים, דב, קיבל מהאתר את ההודעה הבאה: לאור האירועים האחרונים בישראל, אנו רוצים להודיע לך שאנו מוותרים על כל העמלות שמאפשרות למארחים להירשם לאתר. יצרנו גם עמוד תגובה לאסונות, שבו תוכל ליצור קשר עם אנשים שזקוקים למקום לשהות בו. אם תבחר לפתוח את ביתך ללא עלות, עדיין תהיה מוגן תחת ביטוח הדירה של Airbnb אורחים פוטנציאלים צריכים לבקש לשהות בביתך, ואתה יכול לבחור האם לארח אותם או לא". לצפייה בעמוד האסונות הטבע של Airbnb לחצו כאן.

בעמוד השריפה בישראל נמצאים שני לחצים: 1. לאלו שמוכנים לאפשר לאנשים לגור אצלם בחינם, ו-2. אלו שזקוקים למקום לגור בו. בעמוד מוצגת מפה של ישראל, כמו גם צילומים של הדירות של לא מעט ישראלים שמסכימים שישנו אצלם אנשים ללא תשלום, החל מתל אביב, דרך גבעת שמואל ונתניה ועד ירושלים.

airbnb למען מפוני השריפה בחיפה. airbnb, צילום מסך
ההודעה שנשלחה לחברי האתר בישראל מ-Airbnb/צילום מסך, airbnb
  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully