וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטוץ עולמי: השוויצרית שיצאה לדייטים עם גברי העולם, כולל מת"א

17.11.2016 / 9:05

הגברים בהמבורג הכי קשים והחבר'ה מניו יורק מפלרטטים בלי חשבון. והיכן מדורגים התל אביבים? צעירה שוויצרית יצאה למסע פלירטוטים חובק עולם: 50 דייטים ב-12 מדינות. ולא, זה לא היה כזה פשוט

YOUTUBE

האם את מוכנה להקדיש שנה שלמה לחיפוש אהבה? זו השאלה ששאלה את עצמה איבון אייסנרינג, צעירה בת 27 משוויץ. שאלה - וגם עשתה.

היא עזבה את עבודתה כמגישת תוכנית טלוויזיה, נטשה את דירתה הנעימה בציריך ויצאה למסע דייטים עולמי, שכלל 50 מפגשים ב-12 ערים שונות על פני הגלובוס. המסע הזה הפגיש אותה עם גברים מניו יורק, קובה, רומא ועוד. וכן, נראה שגם תל אביב תיזכר אצלה זמן רב.

האם כל הג'ינג'יות מכשפות?

איבון מצהירה, כי להחלטתה לצאת לדייטים עולמיים אין כל קשר להיותה רווקה. "אולי אפילו להיפך, כי הייתי מאושרת גם לפני הטיול. עם זאת, הגעתי לנקודה שבה הבנתי שכבר זמן רב לא התאהבתי באמת, וחששתי שאולי הדברים לא קורים כפי שהם אמורים לקרות. אולי אני מקדישה יותר מדי זמן ואנרגיה בתחומים אחרים בחיי, כגון הקריירה או המראה שלי. אולי עלי לערוך שינוי יסודי בחיי?"

"הדייט הגרוע ביותר במסע היה עם תושב רומא, שמיד אמר לי 'נשים ג'ינג'יות הן מקוללות, ואפילו מסוגלות להטיל כישוף על הזולת'. הדייט הזה נגמר כמובן די מהר", היא מספרת למגזין Daily Mail הבריטי.

"התל אביבים זריזים"

לדבריה, הניו יורקים והתל אביביים הכי ישירים, בעוד שגברי המבורג שבגרמניה קשים וסגורים. "שם, כדי להשיג דייט, נאלצתי להסתייע בטינדר", היא מודה.

ניו יורק, אגב, היתה התחנה הראשונה במסע שלה. שם היא גילה עד כמה שונה סצנת הדייטים המקומית מזו שהורגלה אליה בציריך המופנמת. "בחורים פשוט התחילו לדבר איתי ברחוב", היא מספרת. "כך למשל, יום אחד, כאשר עשיתי ג'וגינג על גשר וויליאמסבורג, בחור אחד פשוט עצר אותי ושאל אם אני רוצה לצאת איתו בערב. זה לעולם לא היה קורה בשוויץ".

גבר אחר בניו יורק, היה כה להוט להרשים אותה, עד שהחליט לפצוח בשירת אופרה קולנית בלב בית הקפה שבו ישבו.
ויש לה גם תובנות תל אביביות: "התל אביבים לא מחכים הרבה. הם מיד שואלים אם את רוצה לצאת לדייט".

אך לא בכל הערים הדברים זרמו באופן כה קליל. אם בהמבורג היא נאלצה להיעזר בטינדר, הרי שברומא (כן, דווקא ברומא), היה עליה להסתייע בחברים שמכירים חברים ואפילו נרשמה לקורס באיטלקית, כדי להגיע לרמת תקשורת טובה יותר.

אז יש הפי אנד?

בימים אלו, ולאחר שכבר שבה לביתה בשוויץ, יוצא לאור ספרה של איבון, המתאר את מעלליה ותובנותיה מאותה שנת דייטים גלובלית. אבל מי שמצפה למצוא בספר דירוגי גברים, מסקנות גורפות והענקת ציונים לגברי העולם בהתאם למוצאם - עלול להתאכזב. בקיצור, לא תגלו איזו מדינה מאכלסת את הגברים הכי שווים בעולם.

"מה שאני כן יכולה לספר הוא שהגברים בניו יורק ובתל אביב הם בהחלט לא מהזן הביישן, וחלק מהגברים שפגשתי בלונדון בהחלט מקסימים. לא בהכרח חיפשתי בן זוג קבוע, אבל אשקר אם אומר שהמחשבה להתאהב לא חלפה בראשי. כולנו בסופו של דבר רוצים להיות נאהבים", היא אומרת. "יצאתי כאמור ל-50 דייטים, אבל לא עם 50 גברים שונים...".

האם המסע שלה נגמר כמו בסיפורי אגדות רומנטיים? "אני לא רוצה לחשוף את הסוף של הספר, אבל אני בהחלט יכולה לומר שברגעים אלו אני מאוד מאושרת", היא מסכמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully