וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה הכי טובה? רק בן 19 ומקבל כסף כדי לטוס בעולם

הוא מבלה את ימיו במטוסים שרק יצאו מהניילון, לוגם שמפניה במחלקות היוקרה, פוגש דיילות יפות ובעיקר חורש את העולם. תכירו את אלכס מצ'ראס, בריטי בן 19 בלבד, שמשתכר כדי לבדוק מטוסים חדשים. אז איך הוא הגיע לעבודה הכי כיפית שיש?

מערכת וואלה!

מעת לעת מתפרסמות בעולם ידיעות על אנשים עם העבודה הטובה ביותר, שלרוב כוללת עיסוק בחופשה ושכר בצידה. אבל נדמה שאלכס מצ'ראס, בריטי בן 19, מועמד אף הוא לתואר "האיש עם העבודה הכי כיפית בעולם".

מצ'ראס הוא בודק מטוסים חדשים, המעביר את ימיו (וגם את לילותיו) במטוסים שיוצאים לשוק וטסים בעולם, ומדווח על כך בתקשורת על ה"צעצועים" האחרונים בתחום התעופה.

"הגעתו של מטוס חדש הוא החלק שהכי מצפים לו בכל התהליך", אמר מצ'ראס לדיילי מייל הבריטי. "לזה מחכה חברת התעופה כל הזמן, וכשאנו נוחתים בשדה התעופה אפשר להבחין מרחוק בקהל שממתין".

כאיש שזוכה להיות בין הבודדים שטסים לראשונה במטוס על תכולתו המלאה, מצ'ראס כבר ביקר בכל יבשת בעולם. "הכל חדש במטוס וזו הרגשה כיפית לשכב בחליפה במחלקת עסקים ולדעת שאתה האדם הראשון שמנסה את מחלקת היוקרה, ואלפי נוסעים יחוו זאת אחריך. אבל כיוון שאני הראשון, זה נותן לך תחושה של כמעט בעלות", הוסיף.

מהו המטוס המועדף עליו?

במסגרת "עבודתו" בוחן הצעיר את המושבים, מתנסה בכל אחד מהם, חווה את השירות שמגישים הדיילים והדיילות, לוגם שמפניה במחלקת עסקים ומחלקה ראשונה ונהנה מארוחות שמציעה כל חברת תעופה והמדינה שאליה היא שייכת.

אבל איך בחור כל כך צעיר זוכה להתברג למשרה כה יוקרתית ולשבת במושבים שבדרך כלל שמורים למנכ"לים, אח"מים ושאר בכירים? מסתבר שמצ'ראס מדווח על ענייני תעופה ומטוסים מזה חמש שנים. בנוסף, הוא מספק דיווחים מקצועיים בנושא לרשתות מדיה נבחרות, כמו ה-BBC ו-Sky News הבריטיות, כפי שעשה על היעלמות טיסה 370 של מלזיה איירליינס ב-2014.

אבל מכל המטוסים שבהם טס ובחן, נשאלת השאלה איזה מטוס הוא החביב עליו? ובכן איירבאס 350 XWB, שאותו הוא מתאר כ"קרם דה לה קרם", היות ומנועיו שקטים ביותר וגודלו העצום.

את חוויותיו שבהחלט מעוררות קנאה באיש ובמשרתו, הוא מעלה לחשבון האינסטגרם שלו. אז כשמאחלים לו "טיסה נעימה", כנראה שזה באמת קורה.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully