וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לתורים בנתב"ג? מנובמבר צ'ק-אין דרך הסלולרי שלכם

31.10.2016 / 9:32

מספר שנים אחרי נמלי התעופה הגדולים בעולם, הגיע בשורת הברקוד הסלולרי גם לשערי נמל התעופה הבינלאומי של ישראל. לפי נתוני רשות שדות התעופה, כמחצית מהנוסעים כבר מבצעים צ'ק-אין מקוון לטיסתם

בורדינג סלולארי. ShutterStock
ברקוד סלולרי/ShutterStock

הצ'ק-אין הסלולרי מגיע לנתב"ג. מספר שנים אחרי נמלי התעופה המובילים בעולם, הודיעה הבוקר (ב') הנהלת רשות שדות התעופה כי בימים הקרובים יחל בנמל התעופה בן גוריון פיילוט חדש, במסגרתו יוכלו נוסעים לבצע רישום עצמאי לטיסתם באמצעות הסמארטפון האישי ולהוריד בעצמם קוד נסרק למעבר בשער העלייה למטוס.

בשלוש השנים האחרונות פועלת רש"ת (רשות שדות התעופה) להטמיע פתרונות טכנולוגיות שישפרו את חוויית השהות בנתב"ג ובעיקר יזרזו את תהליך טרום הטיסה והתורים הארוכים לדלפי הרישום והבידוק.

לפי התכנית הניסיונית החדשה, נוסעים אשר יבצעו את הרישום לטיסה בעצמם ויגיעו לנתב"ג עם ברקוד מאושר, יוכלו לעבור במחסומים דיגיטליים חדשים (ספיד גייט) בדרכם לשרוול המטוס ויוכלו להציגו בעת הקניות בדיוטי פרי.

יצויין, כי מדובר מהלך חדשני בישראל אבל בעולם הוא נמצא בשימוש מזה ארבע-חמש שנים. הסיבות בגינן הוא לא הושק בישראל עד כה היו מערך טכנולוגי חסר של רש"ת וכמובן, שיקולי ביטחון. בנתב"ג מצפים בשנת 2016 לשיא של כל הזמנים בתנועת הנוסעים עם מעל מיליון וחצי נוסעים מדי חודש בממוצע.

לפי נתוני רשות שדות התעופה, כמחצית מהנוסעים בטיסות הסדירות בנתב"ג מבצעים צ'ק אין באופן עצמאי עוד בטרם ההגעה לנתב"ג ובקרב נוסעי טיסות הלואו-קוסט מדובר ב-90 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully