וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך גוגל תעזור לכם להימנע מעלייה במחירי הטיסות

"גוגל טיסות" מתיימרת לא רק להשוות מחירים אלא גם לחזות מראש את הדבר המתסכל ביותר בעולם התעופה: קפיצות מחירים פתאומיות ולא צפויות. האם זה יצליח?

אפליקציית טיולים כרטיס טיסה אלקטרוני. ShutterStock
גוגל תספק מידע על המועדים שבהם ישתנו מחירי הטיסות/ShutterStock

כל מי שמזמין טיסה לוקח בחשבון את האלמנט הכל-כך מתסכל הזה: שינויים פתאומיים, לכאורה מקריים, במחירי הטיסות. עם זאת, שחקן חדש בתחום עשוי אולי לשנות את התמונה: "גוגל טיסות", מנוע השוואת הטיסות החדש של גוגל, יקל עליכם לדעת מתי ישתנו המחירים, כדי שתוכלו לזכות בדיל משתלם יותר.

החברה עדכנה את מנוע חיפוש הטיסות שלה ובימים אלו מוסיפה לו מאפיינים חדשים שתפקידם לחזות שינויים בתעריפי טיסות שמעניינות אתכם. המאפיינים החדשים הללו מציינים למעשה את השקתו של האתר.

כך, בקרוב ניתן יהיה לקבל באמצעות האתר מידע על המועדים שבהם ישתנו מחירי טיסות שסימנתם מראש. התחזיות הללו תתאפשרנה בזכות שימוש בנתוני עבר על טיסות דומות, לצד נתונים נוספים. באופן זה אפשר יהיה להפחית במידה רבה את אלמנט ההפתעה ואף להימנע מקפיצות מחירים פתאומיות.
ואם לא החלטתם עדיין על טיסה ספציפית, השירות החדש אף יידע לספק לכם טיפים באשר לנתיבים ספציפיים. כך למשל, המלצות באשר לנמלי תעופה אלטרנטיביים בדרך אל היעד או מועדי טיסה אחרים. "כך למשל, תוכלו לצפות בטיפ חדש שיופיע ויספר לכם על זינוק צפוי במחיר, בהתבסס על היסטוריית המחירים בנתיב הטיסה בו בחרתם", כתב בבלוג שלו נביל נאדי, מנהל המוצר של "גוגל טיסות".

מגזין המדיה והטכנולוגיה המקוון Mashable מדווח כי על אף שהשירות החדש עדיין נטול אפליקציה ייעודית, שיפרו בגוגל את גרסת הסלולר של אתר הטיסות שלהם, ואיפשרו לסמן בקלות את המעקב אחר הטיסות השמורות שלכם. בהקשר זה, כדאי לדעת כי בימים אלו מעדכנת גוגל את מנוע חיפוש בתי המלון שלה, באמצעות הוספת הלשונית "דילים", המאפשרת חשיפה לתעריפים מוזלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully