וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל אני טייל: חיילי צה"ל ממליצים לאן לטייל בסוכות ב-360 מעלות

17.10.2016 / 9:33

יצאנו לפגוש את חיילי חטיבת השריון 188 שפזורים ברחבי ישראל, כדי לשמוע מהם על מסלולי טיולים שהם ממליצים במרחב שבו הם פועלים, ולצפות ב-360 מעלות בנופים הנפלאים בגזרותיהם. קולות (והמלצות) החיילים

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: עין מוקש - אחד המעיינות המומלצים על-ידי החיילים

חג סוכות הארוך הוא ללא ספק הזדמנות טובה לטייל בחלקי הארץ השונים ולבחור בין מגוון סוגי נופים בארץ הקטנה שלנו. חיילי צבא ההגנה לישראל עומדים על המשמר גם בחג בכל גבולות המדינה, מהצפון ועד הדרום, ובכך מאפשרים לאזרחי ישראל לטייל בכל חלקי הארץ בביטחון ובשקט.

חטיבה 188 של חיל השריון מבצעת תעסוקה מבצעית ("תופסת קו") לאורך כל הארץ. גדודים ופלוגות שונים בחטיבה מוצבים מרמת הגולן ועד אילת.

חטיבה 188 הינה חטיבת שריון, אחת מתשע החטיבות המתמרנות של צה"ל. בחטיבה קיימים ארבעה גדודים, אחד מהם הוא גדוד הנדסה (605) ושלושה גדודי שריון (74, 53, 71), שבכל אחד מהם יש אף פלוגה מסייעת ובה הלוחמים עוברים הכשרת חי"ר ייעודית ולוחמים לצד המשוריינים. הנה ההמלצות לטיולים של כמה מהלוחמים בגזרות שבהן הם מוצבים - בצפון, במרכז ובדרום הארץ.

הערה: ייתכן וסרטוני ה-360 לא יפעלו בדפדפן Explorer.

גזרת הצפון: רמת הגולן

שחר דורון, לוחם בגדוד 74 בחטיבה 188, נמצא בגזרת רמת הגולן, לא רחוק מהר בנטל, שממנו תצפית נהדרת לרחבי הרמה וסוריה, מעיינות רבים ויקבים. למחפשי אטרקציה בחול המועד הוא ממליץ: "ללכת לעין מוקש - אחלה מעיין ואחלה אווירה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

גזרת המרכז: יהודה ושומרון, חטיבה מרחבית יהודה

סגן אראל עדני, סגן מפקד פלוגת אשד בגדוד ההנדסה 605 של חטיבה 188, שומר בגזרת חטמ"ר יהודה השוכנת ביהודה ושומרון, וממליץ לכם על המעיין ששוכן בראש גבעה קסומה הנקרא נבי יקין. המעיין שוכן קרוב לגזרה של פלוגותו. "המקום מחבר בין היסטוריה לבין נוף מדהים, אחד מהנופים היפים ביותר של אזור יהודה ושומרון".

גזרת הדרום: הערבה, נחל שלמה, אילת

סרן ניר שריג הוא מפקד פלוגה בגדוד 71 בחטיבה 188. הוא משרת בגזרת נחל שלמה, בסמוך לאילת, וממליץ לעשות את הקטע הראשון (או האחרון) של שביל ישראל, היוצא מבית הספר שדה אילת ומסתיים בהר יואש. "ליהנות משקיעות, זריחות ומהבריזה של העיר אילת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully