וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגים בשטח: הפריטים ששום קמפינג לא שלם בלעדיהם

10.10.2016 / 14:23

מסכת החופשות הבאה עלינו לטובה רק מחזקת את ההחלטה לצאת לכמה ימים של לינה בשטח, אבל לא צריך להיות חיית שטח כדי לשרוד כמה ימים של לינה מתחת לכיפת השמיים. הנה כמה מוצרים שניתן לרכוש על הדרך ואפילו ליהנות

ערסל ישיבה. ShutterStock
ערסל ישיבה. כל מה שצריך זה רק עצים/ShutterStock

עונת החגים, משמחת ככל שתהיה, היא גם האות המבשר על בואו של הסתיו. השמש כבר מעיקה פחות וזה אומר שעונת הקמפינג מגיעה לשיאה, רגע לפני שמגיע החורף.

הזינוק המטאורי במספר המטיילים ואתרי המחנאות בישראל לא מותירים מקום לספק: עם ישראל מאוהב באוהל שלו ואין לו שום כוונה לצאת ממנו כל עוד מזג האוויר ולוח השנה מאפשרים זאת?

מרתון החופשות הבא עלינו לטובה רק מחזק את ההחלטה לצאת לכמה ימים של לינה בשטח, גם בקרב מי שברוב הזמן רואה כוכבים רק בשלט של בית המלון. בדיוק בשביל מי שלא מצויד כראוי ולא מכור לקטלוג המטיילים, הנה עשרה מוצרים שיהפכו כל קמפינג למושלם.

נוחות

אוהל – הפריט הכי חשוב בקמפינג. גם אם נראה שאוהל הוא שם גנרי למיטת שטח והמפרט שלו לא ממש משנה, כדאי לדעת שיש לא מעט גדלים וסוגים שמתאימים לסוגים שונים של לינת שטח. לפיכך, ההמלצה היא קודם לקבוע את מיקום הלינה ואופייה ורק אז להתקבע על סוג האוהל ומחירו.

ערסל ישיבה – אין מפנק יותר מרביצה בין עצים בתוך ערסל ישיבה מרופד ומושלם לפיקניק, לקמפינג ולחצר. כל מה שצריך זה רק ענף קשיח לקשירה וכמובן, צל מרגיע. הערסל נקשר באמצעות שני חוטים חזקים במיוחד שיכולים לשאת משקל גבוה ועדיין לשמור על יציבות. מומלץ במיוחד לחובבי השאנטי באנטי.

גזיבו – נכון שהשמש כבר לא בשיאה אבל קרניה עדיין יכולות להזיק לעור הגוף ולעיניים. בדיוק בשביל זה כדאי לרכוש את הגזיבו המתקפל שמשמש כחופה מגינה מהשמש ומהרוח. מתאים גם לחוף הים.

שק שינה – גם אם יש בנמצא אוהל, שק שינה הוא פריט הכרחי ורצוי שיהיה מרווח ונעים ככל האפשר מנעד הסוגים, הבדים, הגדלים והצורות הוא כמעט אינסופי וכדאי להקדיש עוד מחשבה כדי לבחור את השק המתאים שיבטיח שינה הגונה ועמוקה גם בשטח.

קמפינג עץ שיטה. ShutterStock
רבים מהמטיילים בכלל רואים במחנאות סוג של מאחז זמני בקרקע אטרקטיבית/ShutterStock

כיסא מתקפל – עוד פריט הכרחי לקמפינג היתרון הגדול של הכיסא הוא נוחות הנשיאה שלו, והעובדה שהוא מתקפל ונארז בשרוול עם כתפיה. עם כל הכבוד לחלק של הטיול והמסע, רבים מהמטיילים בכלל רואים במחנאות סוג של מאחז זמני בקרקע. במובן הזה, תתפלאו לדעת עד כמה כיסא מתקפל הוא פריט שמיש.

מחצלת – עוד פריט קמפינג שימושי במיוחד שמתבקש בעיקר לחניות ארוכות. מחצלת ענקית באורך של כמעט שלושה מטר שמתקפלת לנפח קטן ועשויה קש סינטטי חזק ועמיד שמאפשר ישיבה נוחה לאורך זמן.

מיטה זוגית מתנפחת – במידה והאוהל שלכם מספיק גדול ומפנק, מיטה זוגית מתנפחת היא הפריט האידיאלי לשינה עמוקה. היא קלה לנשיאה ולניידות ובכמה לחיצות על המשאבה היא הופכת לחדר שינה מושלם שמעניק תמיכה ונוחות לגוף. המיטה אף מומלצת ללינה של ילדים שלא רגילים להתעטף בשק שינה.

צעירים באוהל. ShutterStock
עם ישראל מאוהב באוהל שלו/ShutterStock

על האש

צידנית חשמלית לרכב - צידנית חשמלית קשיחה לרכב ולבית עם תכולה של 40 ליטר. הצידנית מצוידת בגלגלים לנסיעה ומתאימה לפיקניקים, לקמפינג ואפילו לחוף הים ונטענת בחיבור לחשמל או מצבר.

סיר פויקה - סיר ברזל שמאפשר בישול בתנאי שטח על ידי פיזור אנרגיית החום הגדולה אותה הוא סופג באופן שווה לכל חלקיו. הסיר מתאים לבישול בצד מדורה וזוכה לפופולאריות גדולה בקרב מטיילים.

פינג'אן סיליקון מתקפל – פינג'אן להכנת קפה ותה בעל גוף עשוי נירוסטה מצופה סיליקון ותחתית נירוסטה, המספק חום מקסימלי של 250 מעלות וקיבולת של 1.2 ליטר. מדובר בפריט חובה למי שלא רוצה לוותר על הקפה שלו גם בשטח. הפינג'אן מוגן מפני ילדים ומצויד במנגנון בטיחות לנעילת המכסה.

גזייה – קשה לחשוב על קמפינג בלי מדורת לילה אבל לא תמיד זה מתאפשר. למקרים בהם אין אש בנמצא או אסורה הדלקת מדורות, גזייה היא הפתרון המושלם. הגזייה משמשת מעין כירה מוגנת מרוחות ומיועדת להרתחה ובישול מהירים ביותר גם בתנאי שטח קשים. כמו כן, היא מאפשרת חיסכון בצריכת הגז, שמגיע במיכלים חד פעמיים.

אולר לדרמן – את ארגז הכלים הביתי הרי מיותר לסחוב לטיול אבל בדיוק בשביל זה יש את האולרים המתוחכמים והיעילים של "לדרמן". מדובר בסדרת אולרים נוחים לשימושים, עשויים פלדת אל-חלד שלהביו ננעלים חיצונית ומרכיביו כוללים פלאייר, קוצץ תיל, מברג קטן, מברג פיליפס, שופין מתכת ועץ, פותחן בקבוקים, סכין קומבו ממתכת, חושף חוטים, מספריים, פותחן פחיות וסרגל. כל זה פחות ממאתיים גרם.

וואלה! NEWS בשיתוף yellow

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully