וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הבאה בפריז: פארק נודיסטים עומד להיפתח בעיר

צרפת נחשבת בירת הנודיסטים בעולם, ועתה מגיע הרעיון החדש בתחום מעיריית פריז: פתיחת פארק נודיסטים, שבו תוכלו לבלות בחופשיות ללא בגדים. סגן ראש העיר: "עלינו למצוא את המקום המתאים מבלי להפריע לאחרים"

מדיטציה יוגה בעירום. ShutterStock
נצא לסיבוב בפארק? כן, רק בלי בגדים/ShutterStock

מגדל האייפל זה נחמד, גם להסתובב בשדרות האליזה, אבל הנה אטרקציה שעתידה לקום בבירת צרפת בקרוב ומתאימה לאנשים ה"משוחררים" שביניכם.

עיריית פריז, ובה סגן ראש העירייה ברונו ג'וליארד, דוחף להקמת הפארק, שכבר קיים בכמה בירות אירופיות. "עלינו למצוא את המקום המתאים מבלי לעצבן או להפריע לאחרים", אמר והוסיף, "זה כנראה יהיה פארק או גן". לדבריו, בערים אחרות כבר יש פארק נודיסטי, והאחרון שבהם נפתח לא מכבר בברלין.

זהו לא דבר בלתי סביר לראות פריזאים משתזפים בעירום חלקי על גדות נהר הסיין, או בפארקים שונים בעיר, בחודשי הקיץ. בצרפת כמאה חופי נודיסטים וכ-20 אלף אתרי קמפינג לחובבי עירום, כך שהיא נחשבת בירת הנודיסטים בעולם. הפארק העתידי זוכה לעדוד גם מפוליטיקאים מהמפלגה האקולוגית, שמעוניינים שהעירום בו יהיה מלא.

כרגע יש בריכה אחת בפריז, שבה שוחים בעירום נודיסטים שלוש פעמים בשבוע. לפי החוק הפריזאי, אדם שחושף את עצמו לחלוטין בציבור צפוי לקנס של עד 15 אלף אירו, או לחילופין לשנת מאסר.

בחודשים האחרונים נפתחה המסעדה הנודיסטית הראשונה בלונדון, ונראה שנושא העירום צובר תאוצה בקרב האירופים החופשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully