וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי קראתם אכסניה? ההוסטלים הכי מקוריים בעולם

22.9.2016 / 11:08

כלא סובייטי? מערות? ערבה מונגולית? אלה אולי לא נשמעים כמו המקומות המזמינים ביותר לבלות לילה אבל כשתראו את ההוסטלים האלה לא תוכלו לחכות

הוסטל קראוונים בהולנד. אתר רשמי
Lucky Lake Hostel חופשה בקרוואן/אתר רשמי

עד לפני עשור סבל ענף ההוסטלים מיחסי ציבור גרועים ואימץ כלקוחות את כל מי שידו אינה משגת לשכור מלון. אכסניות או בתי הארחה היו הילדים החורגים של ענף האירוח שכיוונו לקהלי יעד ממוקדים כמו תרמילאים, בודדים ושאר אורחים ללילה שחיפשו מיטה חמה. אלא שעידו הלואו-קוסט העולמי טרף את הקלפים.

עם הוזלת מחירי הטיסות באירופה והעלייה המטאורית במספר הנוסעים בחברות התעופה בתוך היבשת, עלה בהדרגה גם מספר הלינות בהוסטלים, שמצדם, תפסו בזמן את המהפכה כדי לשדרג את המתקנים ולהציע לינה ראויה במחיר משתלם. כיום, לא רק שמדובר בענף משגשג אלא בפתרון שמציע חווית אירוח מפנקת. רוצים דוגמה? בבקשה.

Lucky Lake Hostel, העיר ווינקווין, הולנד – גם מי שלא חובב טיולי קרוואנים יתמכר לאירוח שמציע ההוסטל הזה. תשכחו מבניין דירות, לובי וחדרים עם מיטות קומתיים. כאן לנים בצבע. כלומר, ב-25 קרוואנים צבעוניים שפזורים במעגל ויוצרים במרכזם מרחב מחייה משותף לאורחים, הכולל מטבח, פינות ישיבה, שולחן פינג-פונג, ערסלים ואפילו מטבח.

הוסטל סליקה לובליאנה. אתר רשמי
Hostel Celica, חופשה בכלא/אתר רשמי

Hostel Celica, לובליאנה, סלובניה – אולי ההוסטל המרתק ללון בו. מדוע? משום שמדובר בלא אחר מאשר מתקן לינה ששימש את ממשלת סלובניה ככלא צבאי למתנגדי המשטר הקומוניסטי במשך מאה שנים. בהוסטל כיום מוצעים כ-20 חדרי אירוח מסורגים שמזכירים את המקור. הנהלת ההוסטל השתדלה אמנם להשאיר את העיצוב המקורי אבל למי שהדבר מעלה בו צמרמורת, שטחי האירוח הציבוריים נראים כמו החופש בהתגלמותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הוסטל וינטאג' אוסטרליה. אתר רשמי
vintage Australian rail, לישון בתוך רכבת/אתר רשמי

vintage Australian rail, סידני, אוסטרליה – תיירים רבים נוהגים להתנייד באמצעות רכבות, במיוחד כאשר מדובר במדינה ענקית כמו אוסטרליה, אבל נראה שמהרכבת הזאת איש לא יירד ולא ירצה לרדת. רכבת וינטג' שקרונותיה הפכו להוסטל היא אטרקציה בפני עצמה עוד לפני שמניחים את הראש על הכרית. אחר כך מגלים את השטח המשותף שכולל פינות אינטרנט, ביליארד ואפילו מתחם לגלישת סקייטבורד.

Anak Ranch hostel, עמק אורחון, מונגוליה – הערבות של מונגוליה הן יעד תיירות מועדף על תרמילאים ולכן הם לא יתפלאו לגלות לא מעט אמצעי לינה על הדרך. אבל את ההוסטל המיוחד הזה קשה שלא לאהוב. מדובר בחוות עץ חקלאית שמחולקת לכמה אוהלי יורט מסורתיים שהותאמו לשינה ואחסון. בזמן הפנוי אגב, האורחים מוזמנים לחלוב פרות, לרעות צאן, לרכוב על סוסים ולשתות וודקה מונגולית מסורתית.

וואלה! NEWS בשיתוף הפניקס
  • עוד באותו נושא:
  • הוסטלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully