וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל טיול הוא סרט: כך משווקים מדינות ברחבי העולם

21.9.2016 / 9:20

תיירות היא ענף מחולל צמיחה שאף מדינה לא מרשה לעצמה לוותר עליו וסרטוני הפרסומות מציגים עולם חדש, בלתי מוכר כמעט, שמוצג לראווה ומשכיח את כל מה שאנחנו רואים בחדשות

פאטונג ביץ' תאילנד. ShutterStock
תאילנד להמונים? תחשבו שוב/ShutterStock

לא תמיד אנחנו זוכרים את זה, אבל גם מדינות נמצאות על המדף. בדיוק כמו מותג קפה, הלבשה או פנאי שמשווקים באופן תדיר ונמצאים בחזית המיצוב האסטרטגי, גם נופים, חוויות וזכרונות עונים לאותה הגדרה.

תיירות היא ענף מחולל צמיחה שאף מדינה לא מרשה לעצמה לוותר עליו. מבט מהיר על הקמפיינים המתוחכמים והיקרים שעולים בכלי התקשורת לא מותירים מקום לספק. מדובר בעולם חדש, בלתי מוכר כמעט, שמוצג לראווה ומשכיח את כל מה שאנחנו רואים בחדשות.

התייר הממוצע, גם אם יתקשה להשתכנע שמה שרואות עיניו אמת היא, לא יוכל להתעלם מתמונות הפסטורליות, האטרקציות המהוללות, האנשים הצבעוניים ובעיקר מנעד התרבויות הבלתי נגמר שעושה את כל ההבדל.

רוצים דוגמה? הנה חמישה סרטי פרסומת שיעשו לכם חשק לקנות כרטיס טיסה.

איסלנד - כל המדינה רוקדת

המדינה הקטנה שבצפון האוקיינוס האטלנטי עולה בדרך כלל לכותרות בהקשר של איכות חיים גבוהה. אבל לפני מספר שנים, היא הפכה לשם נרדף להרי געש פעילים שמאיימים על התנועה האווירית באירופה כולה.

מי שטיסתו בוטלה בגלל ענן וולקני כזה או אחר, יתקשה למצב את איסלנד בנוף חיובי. עד הקמפיין הזה לפחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ניו זילנד עושה כבוד להיסטוריה

המדינה הפסטורלית והמבודדת יש לומר, צריכה לעבוד קשה כדי שתיירים יסכימו לטוס מרחק ארוך כל כך כדי לבקר בשטחה. למרבה המזל, קשה למצוא מי שיוותר על נופים טבעיים שובי לב.

אבל ניו זילנד הולכת על קו דק יותר. ההיסטוריה המפוארת שלה.

תאילנד לעשירים

מדינת האיים הפופולרית נחשבת לכור מחצבתם של התרמילאים ותיירות ההמונים, אך רבים מהם כלל לא יודעים שתאילנד היא בעצם מעצמת לאקשרי ששמורה למי שהממון נמצא בכיסו.

הקמפיין המדובר, שעלה לאוויר בשנה האחרונה הצליח לעצבן לא מעט גולשים ברשתות החברתיות כי הוא העז לשנות את קווי המתאר שהם עצמם ציירו במוחם, אבל זה לא אומר שמדובר בקמפיין מצליח.

בניו יורק הכל מותר

תושבי ניו יורק נתפשים ככאלה שלא אכפת להם מכלום, חוץ מעצמם כמובן, אבל בקמפיין הזה הניו יורקים לא טורחים אפילו להתנצל על כך. הבעיה היא שזה כל כך קולע שבא לחבק אותם.

להתאהב במרוקו

מרוקו ידועה בנופי המדבר המקסימים ובתרבות המשגשגת, אבל מסתבר שיש סיבות אחרות לבקר בשטחה. בעיקר אם אתם צרפתים.

וואלה! NEWS בשיתוף הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully