וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב מאחורייך? מלון ראשון נפתח בפתח תקווה

6.9.2016 / 14:43

מלון ראשון נחנך היום (ג') ב"אם המושבות" - פרימה לינק - בעלות של 45 מיליון שקלים. קהל היעד: אנשי עסקים, משפחות שמבקרות בבית החולים בילינסון ומשפחות מהמגזר הדתי. המחיר: 890 שקלים ללילה לזוג, כולל ארוחת בוקר

מלון פרימה לינק בפתח תקווה. צילום: מקס מורן,
חושבים על קהלים אחרים. מלון פרימה לינק בפתח תקווה/צילום: מקס מורן

"אם המושבות" מתחדשת במלון ראשון בעיר בשם "פרימה לינק" שנחנך היום (ג') בעלות של 45 מיליון שקלים. השאלה שנשאלת: למה צריך מלון דווקא בפתח תקוה, אולם נראה שתכלית המלון היא לאו דווקא תיירותית, אלא יותר עסקית.

מלון פרימה לינק, מרשת מלונות פרימה, ממוקם במרכז פתח תקוה, בסמוך למרכז הרפואי ואזור העסקים והקניות, ויציע פתרון לשוהים באזור למטרות עסקים, ביקורי רופא וסיבות אישיות. את המלון תכנן האדריכל ארי שאלתיאל.

המלון משתרע על שטח של כ-4,000 מ"ר וכולל 119 חדרים מעוצבים בחמש קטגוריות - מחדרים בסיסיים ועד חדרי סוויטה הכוללים שני חדרים מרווחים. מחיר ללילה, הכולל לינה וארוחת בוקר הוא 790 שקלים (170 דולרים) לחדר יחיד, ו-890 שקלים לחדר זוגי. אין הבדלים בתעריפים בין מהלך השבוע לסוף השבוע.

המלון מכיל גם מגוון אולמות אירועים, וכן חדרי ישיבות הנותנים מענה לאירוח עסקי, כגון ימי עיון וכנסים עסקיים, לצד אירועים משפחתיים כגון שבתות חתן. במלון פועלים גם חדר כושר ובית כנסת לאירוח מתפללים מבין אורחי המלון. במלון תפעל גם מסעדה כשרה בנוסף לשירותי ההסעדה הקבועים של המלון.

מלון פרימה לינק בפתח תקווה. צילום: מקס מורן,
119 חדרים מעוצבים בחמש קטגוריות. חדר בפרימה לינק/צילום: מקס מורן

חוגגים שבת חתן או בר מצוה בעיר? יש לכם פתרון

איתן יריב, מנהל פרימה לינק, אמר: "זיהינו פוטנציאל רב אצל קהלי יעד שאינם מקבלים מענה בשוק המלונאות הנוכחי. צמיחתם המשמעותית של מרכזי הייטק בערים כגון פתח תקוה, לצד בעיית הפקקים בכניסות לתל אביב וממנה, העלו את הצורך בקרב אנשי עסקים מחו"ל המגיעים לימים ספורים, לשהות במלון הסמוך לחברה שאליה הוזמנו. לצד הסגמנט העסקי, ישנם שני קהלים נוספים שירוויחו מפתיחת המלון: בני משפחה הרוצים לשהות סמוך לקרוביהם המאושפזים במרכז הרפואי רבין, ומשפחות מהמגזר הדתי המעוניינות לקיים שבתות חתן ושבתות בר מצוה בעיר".

האדריכל ארי שאלתיאל התייחס לעיצוב המלון: "ייחודו של העיצוב מתבטא ביכולתו לאזן בין הניגודיות שמגולמת בסביבה האורבנית לעומת הסביבה הביתית. שילוב של גוונים חומים הבאים לידי שימוש בטונים ומרקמים שונים, משרים תחושת נינוחות מרגיעה ומשמשים כרקע לאלמנטים אקלקטיים המשלימים את מראה החדר ואת השטחים הציבוריים.

מלון פרימה לינק הוא אחד משני המלונות העסקיים הנפתחים על ידי רשת פרימה בתקופה הקרובה: בתחילת 2017 תיפתח רשת פרימה את מלון 'פרימה מילניום' באזור התעסוקה בצפון רעננה, סמוך לחברות הייטק גדולות הממוקמות באזור. שני המלונות העסקיים הוקמו במבנים של חברת מליסרון, והושכרו על ידי הרשת לתקופה של 20 שנה, זאת כחלק משותפות אסטרטגית ארוכת טווח בין רשת פרימה לחברת מליסרון שבבעלות משפחת עופר.

אבי דור, מנכ"ל רשת פרימה הוסיף: "הקמת המלון העסקי בפתח תקוה הוא צעד חשוב בפיתוח העסקי של רשת פרימה, והיא תוצאה של למידת צרכי השוק והמגמות המשתנות בתחום המלונאות בישראל ובעולם. כיום לא ניתן רק לדבר על ערי תיירות קלאסיות ועל תיירים המגיעים רק לצרכי נופש כפי שהיה נהוג לחשוב עד השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully