וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה להגיע לגייט? מה מציעים טרקליני נמלי התעופה הכי שווים בעולם

5.9.2016 / 11:01

לא רק אנשי עסקים מאכלסים את טרקליני חברות התעופה המובילות בעולם. הרחק מהתורים וההמולה של נמל התעופה, ממתינים כמה כאלה ששווה במיוחד להתרווח בהם. מתי אתם טסים ללונדון או בנגקוק?

טרקלין טורקיש איירליינס. ShutterStock
טרקלין טורקיש איירליינס. בהשראת מגרש כדורגל/ShutterStock

לעזוב את בית המלון ולהתגעגע עוד לפני שיצאתם מהלובי, לקחת מונית או רכבת לנמל התעופה, לשרוד את התורים בדלפקי הרישום לטיסה לנשום עמוק כדי לעבור את תורי הבידוק הביטחוני הארוכים והטרחניים, לנחות בדיוטי פרי והתחיל להסתובב בחוסר מעש ואז כשכל זה מרגיש כמו סוף העולם, מגיע שער העלייה למטוס שצועק באוזניים את שם המקום ממנו הגעתם וכמובן, לאן אתם שבים.

כאן בערך מכה ההכרה שיש נוסעים שבדיוק ברגע הזה מתרווחים להם בכורסת מנהלים ומדגדגים את הלשון בשמפניה קרירה.

לא, לא רק אנשי עסקים מאכלסים את טרקליני חברות התעופה המובילות בעולם. לא מעט נוסעים במחלקות תיירים ובמחלקות הביניים זכאים לפנק את עצמם בהמתנה יקרה וכיפית הרחק מהתורים וההמולה של נמל התעופה. אם אתם טסים לאיסטנבול, לונדון או פרנקפורט, ויש בידכם כרטיס טיסה וביטוח נסיעות, כדאי לכם לדעת שאתם במקום הנכון.

נמל התעופה אטאטורק, איסטנבול

נוסעי טורקיש איירליינס הרבים מישראל כבר מכירים את האיצטדיון הענקי שנמצא בלבו של הטרמינל. למה אצטדיון? כי הטרקלין של טורקיש בנוי כמו מגרש כדורגל ומתפרס על שטח של 90 מטרים עם יציע מיוחד עמוס מדיה גיימינג.

מה עוד יש בטרקלין המפנק? עמדות בופה שלא היו מביישות בית מלון ועמדות ג'אנק פוד שמוכן במקום כמו המבורגרייה, פסטה טרייה ואפילו עמדת אפייה של לחמג'ון. כמו כן, יש בטרקלין חדרי מנוחה והירגעות שמציעים מקלחת חמה ושינה טובה לפני ההמראה. אה כן, וחדר ספא עם מגוון עיסויים וטיפולי גוף שונים.

טרקלין בריטיש איירוויס בהית'רו. מתוך אתר בריטיש איירווייס,
טרקלין בריטיש איירווייס בהית'רו. מקלחת גם כשנוחתים/מתוך אתר בריטיש איירווייס

נמל התעופה הית'רו, לונדון

טרמינל 5 באחד מנמלי התעופה העמוסים בעולם הוא נחלתה הבלעדית של בריטיש איירווייס. כפועל יוצא, גם הטרקלינים שפועלים בו שייכים כולם לנוסעיה והייחוד שלהם הוא שהם מציעים שירותים גם לנוסעים שזה עתה נחתו ולא רק לאלה שנמצאים טרם המראה.

מה זה אומר? שנוסעי בריטיש בטיסות טראנס-אטלנטיות יכולים לעזוב את מושבם במטוס לא חייבים למהר למלון כדי להתרענן. מקלחת חמה, חדר הירגעות, ארוחות מסביב לשעון של השף הבריטי המפורסם גורדון רמזי ואפילו חדר עבודה, ממתינים להם בטרקלין של בריטיש איירווייס.

נמל התעופה של פרנקפורט

הטרקלין של לופטהנזה נחשב לאחד המפוארים בעולם ולא בכדי. כבר בכניסה לנמל התעופה מוצמד לנוסעים עוזר אישי שמלווה את נוסעי המחלקה הראשונה בכל תהליך הטיסה ואפילו מסיע אותו במרצדס יוקרתית ממש עד לפתח המטוס, שכן מדובר באזור המבודד משאר הנוסעים. אבל קודם לכן, המלווה יזכור להעיר את הנוסעים משנתם ולסייע להם בהתארגנות לטיסה.

טרקלין אמירייטס בדובאי. ShutterStock
הטרקלין של אמירייטס. לאדם ממוצע יידרשו 20 דקות הליכה כדי להקיפו/ShutterStock

נמל התעופה של דובאי

אין הרבה ישראלים שנוסעים לבקר באיחוד האמירויות אבל לאמירייטס, אחת מחברות התעופה המפנקות בעולם יש מוניטין טוב בקרב מי שמרבה לטוס למזרח הרחוק או לאסיה. נוסעיה מודעים היטב לחוויית הטיסה הייחודית שהיא מציעה והטרקלין הוא לא יוצא דופן.

הטרקלין של אמירייטס גדול כל כך שלאדם ממוצע יידרשו 20 דקות הליכה כדי להקיפו. מה יש בו? הכל. מסעדות נישה מפוארות, עשרות אזורי ישיבה, חדרי שינה, בר סיגרים, חדר יין, חדר ספא ואפילו חנויות דיוטי פרי אישיות לאורחים. אבל גולת הכותרת היא שנוסעים המבקרים בטרקלין יכולים להגיע לשער העלייה למטוס ישירות מבלי לעבור במסדרונות נמל התעופה ולהיתקל בהמון הצועד.

נמל התעופה של בנגקוק

חברת התעופה תאי איירווייס יודעת כיצד לפנק את נוסעיה. החוויה בטרקלין מתחילה כבר בכניסה לנמל התעופה, שם ממתינה עגלת גולף ממונעת שמסיעה את הנוסעים וכבודתם היישר מדלפי הרישום או לשער העלייה למטוס.

אבל עם ההגעה מתחיל הכיף האמיתי שכן הטרקלין של תאי הוא בעצם מלון שמציע לכל נוסע חדר פרטי משלו לכמה שעות הכולל מיטה, מקלחת, מסך טלוויזיה וארוחה אישית בסגנון תאילנדי, כמובן. וזה לא הסוף: נוסעי המחלקה הראשונה של תאי זכאים לעיסוי תאילנדי חינם למשך שעה שלמה.

וואלה! NEWS בשיתוף הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully