וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוואי עלינו: חברת התעופה הרוויחה, ותחלק לכל דייל 7,000 שקל

רווחיה של אייר ניו זילנד, שהגיעו לשיא השנה, לא נעלמו מעיניהם של מנהליה שהחליטו לחלק דיבידנד לצוות הקרקע והאוויר שלה בסך של כ-7,000 שקלים לאדם. הלוואי וזה היה קורה גם בישראל

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: צפו בסרטון הבטיחות הסקסי שמקרינה אייר ניו זילנד בטיסותיה

זה כיף שחברת התעופה שאתה עובד בה מרוויחה כסף, וזה עוד יותר כיף שהיא זוכרת את העובדים שלה ומחלקת להם כסף על תרומתם לרווחיות.

חברת התעופה של ניו זילנד, אייר ניו זילנד, החליטה לחלק לצוות האוויר והקרקע שלה בונוס כספי, לאחר שרווחיה זינקו ב-42 אחוזים בחצי השנה האחרונה (עד ה-30 ביוני) לשיא של 463 מיליון דולרים ניו זילנדיים (1.2 מיליארד שקלים), וזאת בעיקר עקב צניחת מחירי הדלק בעולם.

בעקבות הרווח הנאה ייקבלו 8,200 איש מעובדי חברת התעופה סכום של 2,500 דולרים ניו זילנדים, שהם כמעט 7,000 שקלים, ובסך הכל כ-55 מיליון שקלים. לא רע.

כריסטופר לוקסון, מנכ"ל אייר ניו זילנד, אמר: "מדובר בתוצאות הכי טובות שלנו ב-76 שנותינו, ואני מאוד גאה בהישגי החברה, העובדים שלנו והשינויים שאנו נוקטים כדי להפוך את אייר ניו זילנד למצליחה".

ממשלת ניו זילנד שיותר מ-50 אחוזים מחברת התעופה בבעלותה, תזכה גם היא לדיבידנד של כ-260 מיליון דולרים. רווחי חברת התעופה יופנו גם לשדרוג מחלקת הפרימיום שלה במטוסי ה"דרימליינר", בואינג 787-9, ולשדרוג מטוסי הבואינג 777-300.

סרטון בטיחות אייר ניו זילנד. צילום: Air New Zealand,
עכשיו יהיה להן עוד כסף לטייל בעולם. דיילות אייר ניו זילנד/צילום: Air New Zealand

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully