וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פורט אנד בלו": האם זה המלון עם המיקום הטוב ביותר בתל אביב?

18.8.2016 / 22:17

מלון "פורט אנד בלו" משלב את כל האטרקציות שאורח מצפה להן: לחובבי השופינג הוא קרוב לנמל ת"א, לחובבי הבטן-גב הוא קרוב לים, לחובבי הספורט - הוא סמוך לפארק הירקון, ולחובבי הקולינריה - הוא לא רחוק מדיזנגוף ובן יהודה. וכמה עולה שם לילה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יופי של תצפית לתל אביב הישנה. הנוף ממלון פורט אנד בלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלונות בישראל נמצאים בתחרות עזה על לבו ועל כיסו של התייר - הן מחו"ל והן מישראל - והם שוברים את הראש כיצד ניתן למשוך אותו דווקא אליהם. חלקם מנסים לשים את הדגש על המיקום, חלקם על האוכל, חלקם על מחיר אטרקטיבי וחלקם על השירותים הניתנים לאורחים.

המלון התל אביבי החדש "פורט אנד בלו" החליט לנסות למשוך אורחים בדרך מעט שונה: הוא רקם שיתופי פעולה עם כמה אטרקציות שנמצאות לא רחוק ממנו, ביניהן מסעדות, שיעורי יוגה ושיט על הירקון, אך גולת הכותרת היא שיתוף הפעולה בין המלון לבין חברת הסיורים התל אביבית "התרבוש", במסגרתו מוצעת לאורחי המלון חבילה הכוללת גם סיור בנמל תל אביב.

מדובר במלון בוטיק שנפתח לפני כשנה במרחק פסיעה מנמל תל אביב ומפארק הירקון. המלון הוא בבעלות חברת Terra והוא כולל 77 חדרים מרווחים למדי, 53 מתוכם שמוגדרים "סוויטות". בעבר היה המלון בניין ישן ומרופט שבזכות השקעה של כמעט 30 מיליון שקלים הוסב למלון מודרני ומרשים שפונה לכל הקהלים, אך בעיקר לאנשי העסקים שמגיעים לעיר. "התיירות העסקית הולכת וגדלה. הם קהל מאוד חשוב כאן - ואנחנו מציעים להם לקבל פה סוויטה במחיר של חדר בכל מלון אחר בעיר", אומר קלמן הובר, אחד מבעלי המלון. חדרי המלון אכן יפים ומושקעים מאוד, ומזכירים לא אחת חדרים במלונות בוטיק כגון אינדיגו או בראון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
77 חדרים מרווחים למדי. חדר במלון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם מעלית לבעלי מוגבלויות. הלובי במלון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסיור בנמל תל אביב הוא חלק מהחבילה לאורחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקיישן מנצח

הובר, אשר ביחד עם אלי גונן הקים את המלון החברתי הראשון בעיר ירוחם, מחזיק בתפיסת עולם קהילתית שמקבלת ביטוי גם במלון התל אביבי שלו. לפיכך קידם מגוון שיתופי פעולה בין המלון לבין מקומות ואטרקציות בנמל תל אביב ובסביבה. אורחי המלון, לדוגמא, יכולים לבחור בין כמה בתי קפה באזור נמל תל אביב כדי לאכול את ארוחת הבוקר שלהם.

בנוסף גובשו חבילות בריאות, הטבות לאורחים בחוף מציצים הסמוך, שיט על הירקון וכמובן - סיור יוצא דופן בנמל תל אביב. מנכ"לית המלון, הילה זמיר-שוורץ, מאמינה בכוחם של שיתופי הפעולה הללו: "אנשים שמגיעים לתל אביב רוצים לאכול בחוץ. אין סיבה שאכפה עליהם לאכול כאן במלון. לפיכך אנחנו נותנים להם אופציה לאכול בנמל וליהנות מסיבוב בו. כולם מרוויחים מזה".

מה כולל הסיור? בעיקר אמנות ואוכל. חובבי ההיסטוריה התל אביבית יוכלו להפיק ממנו הנאה, אך הוא לחלוטין לא מיועד להם. שני המוקדים העיקריים בסיור בנמל הם גלריית ארט-מרקט הסמוכה למלון ושוק האיכרים שהקימה מיכל אנסקי. מדריך הסיור נוגע אמנם בנקודות הציון ההיסטוריות של נמל תל אביב ובסיפור צמיחתו למרכז אטרקציות ייחודי מסוגו, אך כאמור בעיקר מתמקד בשוק האוכל. אם אתם משתתפים באחד הסיורים הללו, קחו בחשבון שעיקרו הוא טעימות אוכל ובמקביל ודאו שהקבוצה שלכם אינה גדולה מדי, אחרת לא תוכלו לשמוע את המדריך. ייתכן ויש מקום להציע סיורים מסוגים שונים לאורחים, שיכללו גם סיורים שיכללו את הסיפורים המרתקים מההיסטוריה הגדושה של נמל תל אביב ושל האזור כולו.

מה שאהבנו יותר מכל במלון הוא מיקומו. כפי שאנחנו אוהבים לצאת למסעדות או לברים שממוקמים ברחובות הערים ולא סגורים במתחמים, כך אנו אוהבים גם את המלונות שלנו: לא מהווים חלק מאזור מוגדר, אלא חלק מהעיר, מהמרחב האורבני - וככזה, משלב המלון את כל האטרקציות שאורח מצפה להן. לחובבי השופינג הוא נמצא קרוב לנמל תל אביב, לחובבי הבטן-גב הוא נמצא ליד הים, לחובבי הספורט והמרחבים הירוקים - הוא סמוך לפארק הירקון, ולחובבי הקולינריה - הוא נמצא לא רחוק מהרחובות עם המסעדות הכי שוות בתל אביב: דיזנגוף, אבן גבירול, בן יהודה והירקון.

לאורחי המלון אין חנייה (מלבד נכים ואורחי הסוויטות היוקרתיות) ולכן מומלץ להם לחנות בחניוני נמל תל אביב.
והמחירים? החל מ-900 שקלים לזוג ללילה באמצע שבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר בחדר סטנדרטי, 1,200 שקלים לזוג עבור סוויטת הג'וניור ו-1,350 שקלים בסוויטת דה-לקס. בסוף השבוע - תוספת של מאה שקל לכל חדר. הלינה לזוג כולל ארוחת בוקר וסיור בנמל תל אביב - 1,390 שקלים.

הכותב היה אורח של מלון פורט אנד בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully