וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערסל לראש: צפו בדרך הכי נוחה לישון בטיסות ונסיעות

23.8.2016 / 7:24

האם נמצא הפיתרון לבעיית השינה שלנו בטיסות ארוכות? תכירו את ה"נוד פוד" - כרית שמתחברת למושב ותומכת את הראש, הסנטר והמצח, ומשאירה אותם יציבים בטיסה או בנסיעה ברכב. לא תשלמו 25 דולר כדי לישון כמה שעות באוויר?

ספק 500

רובנו לא יכולים לטוס במחלקות היוקרה ולישון כמו שצריך בדרך ליעד. אבל אם אתם נקלעים לטיסת לילה, או סתם טיסה ארוכה, ייתכן ונמצא הפיתרון האידיאלי שלכם לשינה עד לנחיתה.

תכירו את ה"נוד פוד" (NodPod), שהוא מעין כרית שנתפסת על המושב ואוחזת את הראש והסנטר שלכם, כך שאתם יכולים להשעין את משקל הראש שלכם ולעצום עיניים. ההמצאה החביבה נוצרה על-ידי פאולה בלנקנשיפ (Paula Blankenship), 53, מחברת Heirloom Traditions Paint בקנטאקי, ארה"ב.

לפי אתר החברה, הבעיה שלנו בלישון בטיסה, היא החזקה יציבה של הראש, ועל כן אנחנו מתעוררים הרבה פעמים. הנוד פוד הוא מעין ערסל שמקבע את הראש, הצוואר, המצח והסנטר, כך שניתן לישון בצורה יציבה ורציפה.

המיזם של פאולה החל את דרכו בקיקסטארטר למימון המונים, כשהמטרה שלו היתה 20 אלף דולרים. כיום הוא כבר עומד על 186 דולרים, ונותרו לו עוד 19 יום עד לסיום גיוס הכסף, שכאמור כבר גוייס. אם תרצו לקחת חלק בפרויקט, באתר מציעים לכם לרכוש את הערכה הפשוטה ביותר בעלות של 25 דולרים.

ערסל כרית לראש בזמן טיסה. The NodPod, ספק 500
הערסל שמייצב את הראש יגרום לשינה רציפה בטיסה. הנוד פוד/ספק 500, The NodPod
ערסל כרית לראש בזמן טיסה. The NodPod, ספק 500
השרכים נכנסים לתוך הכרית עצמה/ספק 500, The NodPod

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully