וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נוסע קפץ מהשרוול לשטח האווירי כדי להספיק לטיסה

נוסע שכנראה איחר את טיסת ריינאייר ממדריד לגראן קנריה, עקף כמה מעגלי אבטחה והגיע לשרוול המתחבר למטוס, אלא שהמטוס כבר יצא לדרכו. הוא לא חשב פעמיים וקפץ לשטח האוויר עם התיקים והחל לרדוף אחריו. איך זה נגמר? דווקא טוב

אתר רשמי

אזרח בוליביאני, שכנראה פספס את טיסתו בשדה התעופה הבינלאומי "בראחס" במדריד, קפץ מהשרוול המחבר את הטרמינל למטוס, והחל לרוץ בשטח האווירי כדי להדביק את טיסתו, שכבר יצאה לדרך.

האירוע המוזר התרחש ביום שישי בשבוע, ותועד על-ידי צוות קרקע ספרדי והועלה לפייסבוק. בסרטון נראה הנוסע יושב על קצה השרוול המנותק, כשהוא אוחז בשני תיקים בידו וקופץ אל השטח האוויר. בתחילה הוא ניסה להיעזר באחד מרכבי הקרקע שיקחו אותו למטוס, אולם כשהנהג סירב, פתח הנוסע בריצה אל עבר המטוס של חברת ריינאייר, שהמריאה הפעם לגראן קנריה בספרד, אולם בין שאר הקווים שלה נמצאת גם ישראל.

ככל הנראה, הנוסע האלמוני עבר כמה מעגלי ביטחון, פרץ את הדלת לשרוול המטוס, שהיתה מצוידת באזעקה, בצורה מתוחכמת. אדם שמעורב בפרטים, סיפר "לדיילי מייל", כי הנוסע בעל לאום בוליביאני, שכנראה טס בגפו. לנוסע היה מזל, היות ובמדריד הוכרזה כוננות ברמה 4 מחשש לטרור בשדה התעופה, ואדם שרץ למטוס עם תיקים בידיו עלול היה להיתפס כאיום פוטנציאלי שתוצאותיו היו יכולות להיגמר בצורה לא טובה.

לבסוף, הנוסע נעצר על-ידי צוות הקרקע, אולם הורשה על ידי הטייס לעלות לטיסה, היות והיה ברשותו כרטיס טיסה תקף. עם זאת, הנוסע צפוי לקנס גדול מהרשויות הספרדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully