וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגור חינם בחופשה: הכירו את אפליקציית החלפת הדירות בחו"ל

10.8.2016 / 1:04

95 אלף דירות ובתים ב-195 מדינות - והכל בחינם. אפליקציית החלפת הבתים Love Home Swap עשויה לשנות לחלוטין את תחום החופשות בחו"ל. ויש אפילו בתים באשדוד ונהריה עם בריכה. מתאים לכם?

צילום מסך

זוכרים את הסרט "החופשה", עם קמרון דיאז, קייט וינסלט וג'וד לאו? ובכן, נראה שאין מי שצופה בקומדיה הרומנטית הזו, ולא נדלק על הרעיון להחליף דירות - ולערוך חופשה פסטורלית בבית כפרי נעים או בדירה נוצצת בעיר הגדולה.

ובכן, היה זה רק עניין של זמן עד שהיא תופיע: אפליקציית החלפת הדירות Love Home Swap. נכון להיום, מציעה האפליקציה למעלה מ-95, אלף דירות ובתים ב-195 מדינות סביב הגלובוס. האפליקציה, המיועדת בינתיים למשתמשי אייפון בלבד, היא למעשה מנוע חיפוש המציג בפניכם את כל השפע הנדל"ני הזה בזמן אמת.

כיצד זה עובד? פשוט מאוד: נרשמים, מציעים את הבית שלכם ללא התחייבות, ומחפשים דירות ובתים להעביר בהם חופשה או תקופת חיים, ללא כל התחייבות.

הרישום ליישום הוא חינמי, אך כדי להיות חבר בקהילת מחליפי הבתים, נדרש תשלום. למעוניינים להתנסות - השבועיים הראשונים של השימוש הם ללא תשלום. ואחרי תקופת הניסיון? התעריף הסטנדרטי עומד על 23 דולרים בחודש, וישנה אפשרות להצטרף למסלול פלטינום, בעלות חודשית של 34 דולרים. מסלול זה כולל ייעוץ והמלצות ייחודיות מותאמות אישית, כמו גם גישה יעילה יותר לבתים המדורגים בראש.

טיסות חופשה חו"ל. ShutterStock
"לקבל גישה מידית לנכסי נדל"ן משובחים סביב העולם"/ShutterStock

כ-60 בתים ודירות בישראל

וכדי לוודא שאכן תגיעו לבית ראוי לשמו, נטול הפתעות לא נעימות, מציעה האפליקציה אפשרות לכתיבת ביקורות על כל בית ובית. עדיין לא רגועים? כדאי לדעת כי נכון להיום, הדירוג הממוצע של הבתים עומד על 4.8 מתוך 5 נקודות. נוסף על כך, היישום מאפשר לערוך צ'אטים עם חברים נוספים בקהילה, שעמם מעוניינים לבצע את ההחלפה, ובכך לסגור בקלות את כל הפרטים הטכניים.

"יצרנו את אפליקציית החלפת הבתים הראשונה בעולם, כדי להניע את התחום הזה הישר אל המאה ה-21", אומרת דבי ווסקאו, העומדת בראש המיזם. ווסקאו הוסיפה, כי כמחצית מעסקאות החינם הללו נערכות באמצעות הטלפון הנייד - מה שיוצר הזדמנויות לשיפור ניכר של התחום. "באופן זה, מטיילים יכולים לחפש לעצמם בית לשהות בו בעודם בתנועה, בדרך אל היעד הבא שלהם, ולקבל גישה מידית לנכסי נדל"ן משובחים סביב העולם".

כדאי לדעת, כי ניתן אף לחפש בתים לא רק על פי מיקומם הגיאוגרפי, אלא בהתאם לנוף שבו הם נטועים: ליד הים, בלב העיר, פרברים רגועים, גדות נהר ואף לצד אתרי סקי.

ומה בישראל? נכון להיום, מצאנו באפליקציה כ-60 בתים ודירות, חלקם מעוצבים להפליא. הרוב מצויים בתל אביב ובירושלים, אך גילינו כמה פנינות מול הים, כמו דירת דופלקס בנהריה ובית פרטי באשדוד ("ליד הפלאפל הכי טוב בעיר", נכתב בתיאור השכונה, כנראה שזה מדליק תיירים חובבי אותנטיות קולינרית). לשני הבתים הללו, אגב, יש בריכת שחייה צמודה - אם אתם בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully